۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۷۸۶۷۲
در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد؛

نشست مجمع عمومی فعالان رسانه‌ ای جبهه مردمی انقلاب اسلامی

نشست مجمع عمومی فعالان رسانه‌ای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور تمامی رسانه‌های انقلابی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.
نشست مجمع عمومی فعالان رسانه‌ ای جبهه مردمی انقلاب اسلامی  نشست کمیته رسانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، نشست مجمع عمومی فعالان رسانه‌ای جبهه مردمی انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز یکشنبه 17 بهمن با حضور برخی از اعضا و حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و تمامی رسانه‌های انقلابی در محل سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

رسانه‌ های انقلابی، همراه جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستند

در بخش ابتدایی این نشست، سید نظام‌الدین موسوی، از حامیان رسانه‌ای جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی و مدیرعامل خبرگزاری فارس با گرامیداشت دهه فجر و یاد امام راحل، گفت: حرکت و گام مبارکی که آرزوی سالیان متمادی جامعه بود با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شکل گرفت؛ پیش از این جبهه، تشکل‌های متنوعی در عرصه های مختلف سیاسی کشور حضور داشتند اما آنها با صورت موقتی بودند و پس از مدتی نیز از بین می رفتند.

وی افزود: جمعی از نیروهای انقلابی تصمیم گرفتند تا نفرات برگزیده خود را که قرار است در سطح ملی وارد شوند را با یک ساز و کار مشخص و از طریق رای گیری به عرصه وارد کنند. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تلاش دارد از بین قشرهای مختلف یک جوشش به وجود آورد تا از طریق معتمدین جامعه یک حرکت اصلی را به وجود بیاورد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، عنوان داشت: تا کنون در استانها و شهرستانها؛ افراد مختلفی جهت تعامل مستقیم با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شده اند و قرار است در ۲۸ بهمن ماه در یک مجمع عمومی و ملی این افراد شرکت کرده و در یک فرایند از پیش تعیین شده به عنوان نفرات برگزیده، در امر مدیریت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مشارکت کنند.

موسوی تصریح کرد: در بخش رسانه ای نیز به دلیل حساسیت کار، قرار است برخی از افراد از بدنه رسانه های انقلابی انتخاب شوند و در مسیر همگرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی در پایان پیرامون انتخاب اعضای اصلی رسانه‌ای جهت تعامل با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: انتخابات امروز به صورت آزاد برگزار می شود و از تمامی رسانه های انقلابی دعوت شده است ضمن مشارکت در امر رای‌گیری، برای همراهی با جبهه کاندیدا نیز معرفی کنند.

برخی در داخل به دنبال انقلاب زدایی هستند

در ادامه این مجمع، محمدباقر ذوالقدر رییس ستاد مردمی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت‌های آتی جبهه، بیان داشت: قرار است در مجمع رسانه‌ای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افرادی تعیین شوند که در مجمع ملی پیش روی جبهه که در بهمن ماه برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه تاریخ معاصر جهان و حتی داخل کشور ایران در نظر بگیریم، نباید از این نکته غفلت کنیم که همین انقلاب امروز در معرض خطر قرار دارد.

ذوالقدر تاکید کرد: دشمن می داند که تمام داشته های ما محصول انقلاب است و می خواهد «انقلاب زدایی» کند، رهبر انقلاب نیز به خطر انقلاب زدایی بسیار اشاره داشته اند و لازم است همه به آن توجه کنیم.

رییس ستاد مردمی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص خصومت دشمنان با اصل انقلاب اسلامی، ابراز داشت: غرب، استکبار، ضد انقلاب و حتی جریان غیرانقلابی در داخل تلاش دارند تا جریان انقلاب را متوقف کنند. قطعا با این حجم از دشمنی نمی توان بدون داشتن یک اجماع در مقابل این جریانات ایستاد، باید از تمام ظرفیت های نیروهای انقلابی در قالب یک جبهه استفاده و در مقابل جبهه ضدانقلاب ایستادگی کرد.

وی بیان داشت: باید با یک رویکرد درست و مردم سالارانه کارها را به پیش ببریم، تا از طریق مردم کارها را به سرانجام برسانیم.

ذوالقدر با اشاره به نگاه فراحزبی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، عنوان داشت: یکی از اصلی ترین برنامه های ما، ورود به انتخابات سال 96 است، اما به هیچ عنوان نگاه حزبی در جریان ورود به این عرصه وجود ندارد و می خواهیم با ظرفیت مردم کارها را پیش ببریم.

ذوالقدر تصریح کرد: جنگ سرنوشت در پیش است و اگر نتوانیم دولت انقلابی تشکیل دهیم، قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد. امروز جبهه کنونی در راهی است که همه مردم در آن حضور دارند و از طریق جبهه های مردمی، قطعا کارها پیش خواهد رفت.

رییس ستاد مردمی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیرامون نقش بی‌بدیل رسانه‌ها، بیان داشت: اصحاب رسانه در راه تشکیل جبهه بسیار خوب عمل کرده است و در آینده نیز شاکله بسیار می تواند مثمر ثمر واقع شود. باید توجه داشت که در آینده نزدیک این رسانه ها هستند که می توانند با یک بسیج اصولی، ایجاد معجزه کنند.

امروز جامعه در یک بلوغ سیاسی به سر می برد

در بخش پایانی این مجمع، رضا روستا آزاد از اعضای هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: اصحاب رسانه دیده بانان وضعیت داخلی و خارجی هستند. امروز در جهان، کشورها را جریانات غیر رسمی اجتماعی اداره می کنند.

وی افزود: امروز جامعه در یک بلوغ سیاسی و اجتماعی قرار دارد و در این شرایط نیز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است تا بتواند با ظرفیت مردمی خود، در آینده کشور اثرگذار باشد.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان، گفت: قطعا رسانه ها در مسیر پیش رو می توانند موثر واقع شوند و باید از طریق رسانه ها دست به کارهای اجرایی گسترده تری زد.

گفتنی است در پایان این مجمع که نمایندگان بیش از 45 رسانه انقلابی در آن حضور داشتند، طی یک فرایند آزاد انتخاباتی، 20 نفر به عنوان نمایندگان بخش رسانه‌ای همراه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شدند./856/201/ص

ارسال نظرات