۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۷۸۶۶۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

بزرگداشت دهه فجر نشان دهنده ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بزرگداشت و پاسداشت دهه فجر را نشان دهنده ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران دانست و گفت: مستکبران همواره در این ایام به دنبال ایجاد ناامیدی در میان ملت ایران و تخریب وجهه انقلاب اسلامی هستند.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در جمع بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی مساجد و علاقه مندان به عرصه ایثار و شهادت در فرهنگسرای طوبی بندرعباس گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی برای حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی بر پایه حاکمیت ارزش‌های دینی، روش و الگوهای خاصی را برگزیدند.

وی افزود: هدف تمام شهدا از ابتدای انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، حفظ اسلام و ارزشهای اسلامی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر پیروی از راه امام و شهدا بیان کرد: شهدای مدافع حرم برای عزت و سربلندی اسلام و بر انداختن پرچم کفر به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حجت الاسلام انصاری راد گفت: شهدای مدافع حرم جوانان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک بالای خود موقعیت حساس کشور و منطقه را درک کردند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

وی اذعان داشت: مدافعان حرم همه برآمده از فضای مساجد هستند و همین مساله موجب شده که رشادت و از جان گذشتگی در دفاع از اهل بیت (ع) نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تجلیل از رشادت ها و از خودگذشتگی های مدافعان حرم، گفت: باید با عمل به دستورات دین مبین اسلام و پایداری در راه حفظ ارزشها، قدردان ایثار شهدای مدافع حرم باشیم.

حجت الاسلام  انصاری راد، بزرگداشت و پاسداشت دهه فجر را نشان دهنده ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران دانست و ابراز داشت: مستکبران همواره در این ایام به دنبال ایجاد ناامیدی در میان ملت ایران و تخریب وجهه انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: اما بر اساس برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در راستای حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب، هیچ گاه زمینه های تحقق اهداف آنان فراهم نبوده و نخواهد بود.

گفتنی است، در اجتماع بزرگ مدافعان حرم، همسر شهید عبدالحمید سالاری نخستین شهید مدافع حرم هرمزگان دلنوشته زیبایی خطاب به همسر شهیدش خواند، که در آن بر ایستادگی در راه دفاع از اهل بیت علیهم السلام و نظام اسلامی تاکید کرد./202/851/ب1

ارسال نظرات