۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۷۸۶۳۰
روحانی هندوستانی:

جبهه نظامی اسلام در کنار جبهه فرهنگی موفق می‌شود

یکی از روحانیان شیعه هندی گفت: مسلمانان از جبهه نظامی کمترین لطمه را می‌بینند و در جبهه فرهنگی بیش‌تر متحمل آسیب خواهند شد،
حجت الاسلام متو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام متو از روحانیان شیعه کشمیر هند در اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی اندیشه راقی که پیش از ظهر امروز در کانون پرورش فکری در تهران برگزار شد ضمن سلام و دورد بر شهیدانی که برای سرافرازی اسلام از جان خود گذشتند، اظهار داشت: بر امام خمینی(ره) درود می‌فرستیم که میراث‌دار علوم اهل‌بیت(ع) بودند، همچنین بر امام خامنه‌ای که افتخار جهان اسلام است سلام و درود می‌فرستم.

وی ادامه داد: این جهان از هزاران مشکلات رنج می‌برد، آنچه از صحبت‌های امام راحل و شهید مطهری می‌توان استنباط کرد این است که گرچه جهان امروز از فقر مادی رنج می‌برد ولی نگاه ژرف اندیشان بر اینست که دنیا بیشتر از نبود الگویی جامع و اصیل در جوامع امروز‌جامع رنج می‌برد، در واقع فقر فکری، اندیشه، روحی، غوغا می‌کند.

حجت الاسلام متو تاکید کرد: در جهان امروز خیلی از مردم بدون اندیشه اصیل زندگی می‌کنند، همانگونه که رهبری ایران فرمودند انتخابات اخیر آمریکا تمدن جدید را عریان کرده است، تنها خط اصیل خط اهل‌بیت(ع) است که از همه اندیشه‌ها غنی‌تر می‌باشد.

عالم هندی شیعه یادآور شد: به برکت حضور امام خامنه‌ای، جبهه نظامی شکل گرفته است. مسلمانان در جبهه فرهنگی بیش‌تر متحمل آسیب خواهند شد.

وی در پایان گفت: جبهه نظامی ما زمانی موفق می‌شود که جبهه فرهنگی در کنار آن شکل بگیرد، در همین منظور رهبری ایران فرمودند تهاجم فرهنگی خواب را از چشمان من می‌گیرد، امید است دشمن تشییع را هم در جبهه فرهنگی به زانو در بیاوریم./816/ب202/د

ارسال نظرات