۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۴۷۸۵۳۰
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت همدان:

ضرورت توجه به کار تشکیلاتی در میان نیروهای انقلابی مشهود است

حجت الاسلام رسولی گفت: نیروهای انقلابی ما باید فردگرایی را کنار گذاشته و در پی یک حرکت تشکیلاتی باشند چرا که مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب در جلسات مختلف بر همگرایی نیروهای انقلابی مداوم تاکید کرده اند.
من انقلابی ام حوزه انقلابی همایش حوزه انقلابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام رسولی مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت همدان در جلسه با طلاب این مدرسه با اشاره به اهمیت بحث همگرایی بین نیروهای انقلابی گفت: امروزه همگرایی در بین نیروهای انقلابی یک ضرورت است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در ده اخیر به ویژه بعد از آشوب های سال 88 خود نمایی کرده و لازم است به آن پرداخته شود ضرورت همگرایی در بین نیروهای انقلابی است.

حجت الاسلام رسولی اظهار داشت: دیده می شود که گروه های فرهنگی و اشخاص اهل قلم به بحث همگرایی بین نیروهای انقلابی پرداخته اند و این بیانگر  آن است که پیام رهبر معظم انقلاب در اهمیت بحث همگرایی را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلابی ما باید فرد گرایی را کنار گذاشته و در پی یک حرکت تشکیلاتی باشند چرا که رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبریت انقلاب در جلسات مختلف بر همگرایی نیروهای انقلابی مداوم تاکید کرده اند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت همدان ادامه داد: یکی از چیزهایی که نباید فراموش کنیم بحث همگرایی بین نیروهای انقلابی است و جای دارد برای رسیدن به این مهم  مبانی، اهداف و راهکارها و موانع پیرامون را مرور کنیم تا افکار همگرایی را بازسازی کنیم.

وی افزود: باید مرور کنیم و ببینیم که این انقلاب به سادگی به دست نیامده و حاصل هزاران خون و ملالت های بسیار است و از آن جا که امروزه این انقلاب به سایر کشور های شیعی و اسلامی صادر شده، ضرورت دارد تا ما با وجود همگرا شدن لزوم همگرایی را هم به گوش کشورهایی که از انقلاب ما الگو برداری کرده اند، برسانیم.

حجت الاسلام رسولی خاطرنشان کرد: باید در حزب و گروهی که هستیم دنبال هدف و اولویت های شخصی و گروهی نباشیم بلکه باید منافع ملی را همیشه مدنظر داشته و به دنبال همگرایی باشیم.

وی در پایان افزود: همگرایی در بین مردم و نیروهای انقلابی می تواند در امنیت اقتصاد و فرهنگ سیاسی کشور تاثیر بسزایی داشته و در راستای داشتن کشوری یکپارچه و پر امید به ما کمک کند./202/979/ب1

ارسال نظرات