۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
کد خبر: ۴۷۸۵۲۵
حجت الاسلام محدثی:

حوزه انقلابی مطلوب نیازمند اقدامات مستمر و مجدانه است

نویسنده و پژوهشگر حوزه علمیه با بیان این که رسیدن به حوزه انقلابی مطلوب، نیازمند اقدامات مستمر و مجدانه است، گفت: باید با فضا سازی های لازم، از نیروی فکری حوزویان در مسیر انقلاب و نظام استفاده بیشتری شود.
حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی

حجت الاسلام جواد محدثی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ویژگی های حوزه علمیه انقلابی، اظهار داشت: علما و پژوهشگرانی که برخی از درس های حوزوی را به گونه ای تدوین می کنند که پشتوانه فکری طلاب باشد، مهمترین پشتوانه فکری برای نظام است.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: نشریات و مجلات تخصصی که از سوی حوزه های علمیه و پژوهشگران حوزوی منتشر می شود، از دیگر اقدامات حوزه های انقلابی است.

وی ادامه داد: این نشریه ها و مجلات تخصصی با موضوعات تعلیم و تربیت، علوم اسلامی و انسانی، مباحث اقتصادی، فقه و حقوق، مباحث سیاسی و اجتماعی پشتوانه مناسبی برای نظام است.

نویسنده و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: پیش از همه این ها، اساتیدی که در خط انقلاب هستند، در درس ها، شاگردپروری ها و هیأت های اندیشه ورز در زمینه فکری به خوبی می توانند اثرگذار باشند.

وی با بیان این که رسیدن به حوزه انقلابی مطلوب، نیازمند اقدامات مستمر و مجدانه است، گفت: باید با فضا سازی های لازم، از نیروی فکری حوزویان در مسیر انقلاب و نظام استفاده بیشتری شود./840/302/ص

ارسال نظرات