۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۷۸۴۹۵
در ایام دهه مبارک فجر؛

روزانه بیش از 35 حلقه معرفت در حرم رضوی تشکیل می‌شود

به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر روزانه بیش از 35 حلقه معرفت در حرم رضوی تشکیل می‌شود.
حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به منظور پاسخگویی به شبهات و پرسش‌های زائران در مورد حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی ایران و نیز عمق بخشی بر ابعاد معرفتی دین در میان زائران آستان قدس رضوی، جلسات مختلف پرسش و پاسخ به نام جلسات حلقه‌های معرفت روز در حرم رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی درباره چگونگی برگزاری این نشست‌ها گفت: در آغاز هر جلسه، هر یک از اساتید میهمان که محققان و کارشناسان دانشگاه و حوزه هستند، به مدت 20 دقیقه در مورد موضوع جلسه سخنرانی می‌کنند و در ادامه به پرسش‌های زائران حاضر در نشست به صورت حضوری پاسخ داده می‌شود.

وی از برگزاری 250 حلقه معرفت ویژه خانواده‌ها و برادران خبر داد و ابراز کرد: نشست‌های ویژه برادران در مدرسه علمیه پریزاد و حلقه‌های خانوادگی در رواق امام خمینی(ره)، دارالحجه و دارالحکمه انجام می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: این جلسات به صورت غیررسمی برگزار می‌شود و زوار به راحتی و بدون دغدغه می‌توانند پرسش‌هایشان را در زمینه‌های مختلف دینی و اعتقادی مطرح کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به استقبال زوار گفت: این برنامه به منظور ایجاد فضایی صمیمی و معنوی مورد استقبال بسیار خوبی از سوی زوار قرار گرفته است و گزارش‌ها و نظرسنجی‌هایی که در تمامی این جلسات انجام می‌شود، نشان می‌دهد که برنامه موفقی بوده است و زوار گرامی حرم رضوی خواستار تشکیل این قبیل جلسات در تمامی فضاهای حرم هستند.

وی با اشاره به اینکه یکصد حلقه معرفت ویژه خواهران در رواق حضرت معصومه(س) و دارالحجه تشکیل می‌شود، عنوان کرد: این نشست‌ها بعد از نماز صبح تا 2 بامداد تدارک دیده شده و در کنار حلقه‌های معرفت خواهران، ویژه برنامه‌هایی تحت عنوان جوانه‌های معرفت برای کودکان تشکیل می‌شود تا والدین به راحتی از مباحث بهره‌مند شوند./101/934/ب1

ارسال نظرات