۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۸۳۱۰
آیت الله علما:

مرجعیت و اندیشه امام خمینی سبب بیداری مستضعفان جهان شده است

آیت الله علما با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) هدیه ای از جانب خداوند متعال به مسلمانان و مستضعفان جهان است و مرجعیت و اندیشه امام خمینی سبب بیداری مستضعفان جهان شده است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در سلسله جلسات اخلاقی خود در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه با تشریح صفات مؤمنان و استناد به آیات قرآن، ابراز داشت: مؤمنان کسانی هستند که امانتدار بوده و به پیمانشان وفا می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) تصریح کرد: کسی که در امانت تخلف کند از ما نیست، ممکن است به ما مسؤولیت و یا مقامی محول شود در نتیجه باید نسبت به انجام و ظیفه و حفظ امانت اهتمام ویژه داشت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: انسان همواره باید در مسیر صراط مستقیم دچار تزلزل نشود و از راهنمایی و مشورت علمای دین در این مهم بهره مند شود.

وی خاطرنشان کرد: بهترین خلائق پس از ائمه اطهار علیهم السلام علمای صالح هستند بنابراین انسانها همواره خداترس بوده و از وجود علمای دین که همچون چراغ راهنمایی برای مردم هستند بهره مند شوند.

آیت الله علما به تفکر و حرکت امام خمینی (ره) در جهت مبارزه با طاغوت اشاره کرد و اظهار داشت: تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) باید در جهان تبیین شود زیرا خط مشی و تفکر بنیانگذار انقلاب اسلامی گره گشای مشکلات جوامع اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) هدیه ای از جانب خداوند متعال به مسلمانان و مستضعفان جهان است زیرا مرجعیت و اندیشه امام خمینی (ره) سبب بیداری و آگاهی مستضعفان جهان شده است.

وی در پایان تأکید کرد: تفکر انقلابی در بین مسلمانان جهان نهادینه شده است و ریشه های انقلاب در کشورها ریشه دوانده است./202/857/ب1

ارسال نظرات