۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۷۸۰۹۷
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

کنگره بزرگ سرداران و هفت هزار شهید استان مرکزی برگزار می شود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه کنگره بزرگ امیران، سرداران و رزمندگان و هفت هزار شهید استان مرکزی برگزار می شود، گفت: 9 کمیته تخصصی برای پیگیری برگزاری این کنگره تشکیل شده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز پنجشنبه 14 بهمن ماه در اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی با عنوان یاران انقلاب که در محل مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان استان مرکزی با رشادت های خود در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی توانستند نقش آفرینی کنند.

 تلاش 100 محقق در راستای جمع آوری اسناد و مدارک رزمندگان و مردم استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه کنگره بزرگ امیران، سرداران و رزمندگان و هفت هزار شهید استان مرکزی برگزار می شود، گفت: 9 کمیته تخصصی برای پیگیری برگزاری این کنگره تشکیل شده است.

کریمی با اشاره به کارهای انجام شده در راستای برگزاری کنگره بزرگ سرداران، فرماندهان و هفت هزار شهید استان مرکزی در سال 1397، اظهار داشت: تا به امروز بیش از 100 محقق در راستای جمع آوری اسناد و مدارک رزمندگان و مردم استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس و نقش برجسته مردم این استان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش می کنند.

استان مرکزی زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و 1400 فرهیخته کشور

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: برگزاری اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی با عنوان یاران انقلاب با هدف زمینه سازی برگزاری کنگره سرداران، فرماندهان و هفت هزار شهید استان مرکزی است.

کریمی با اشاره به اینکه استان مرکزی زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و 1400 فرهیخته کشور است، ابراز داشت: امروز استان مرکزی با افتخار توانسته است معادل یک چهارم فرهیختگان سیاسی، علمی، مذهبی و بزرگان کشور را به خود اختصاص داده است که این بزرگان بر تاریخ دنیا بسیار تأثیرگذار بوده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی 7 هزار شهید، 15 هزار جانباز، 813 آزاده و 70 هزار رزمنده از افتخارات و رشادت‌های رزمندگان استان مرکزی در 8 سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امروز شاهدیم  بعد از ۲۷ سال از دوران دفاع مقدس هنوز جانبازان با مشکلات ناشی از بمب های دوران جنگ تحمیلی دست و پنجه نرم می کنند و خاطرات تلخ و شیرینی را رقم زده اند.

تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای

کریمی در ادامه در رابطه با اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی در مصلای بیت المقدس اراک، گفت: تجدید دیدار دوستان قدیمی با یکدیگر، ایجاد همدلی و همزبانی بیش از پیش بین رزمندگان، تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای، ترویج روحیه حماسی بین آحاد مختلف مردم، ارتباط با جوانان در صحنه کار و تجلیل از مقام شامخ رزمنده ومجاهد از اهداف مهم این گردهمایی است.

شایان ذکر است، اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی با عنوان یاران انقلاب با حضور سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، جامعه روحانیان، نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان و گروهی از مردم انقلابی در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد.

به گزارش رسا، استان مرکزی هفت هزار شهید، 15 هزار جانباز و 813 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/202/ب2

ارسال نظرات