۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۷۸۰۹۲
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

برجام، دروغ‌گویی آمریکا و مظلومیت ایران را نشان داد

آیت الله سلیمانی با اشاره به موضوع برجام گفت: بعد از ماجرای برجام همه عالم با بداخلاقی‌ها و دروغ گویی های آمریکا آشنا شدند و مظلومیت ایران را همه فهمیدند؛ این یکی از نشانه‌های فروپاشی استکبار جهانی است.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، امروز در همایش محوری «ماندگاری انقلاب اسلامی، وحدت، بصیرت، ولایت» که در سالن اجتماعات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد، گفت: ماندگاری انقلاب، یک حقیقت مربوط به محتوا و آرمان‌های بلند آن است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست بر دنیای غرب و استکبار پیروز شود و بر آن غلبه کند؛ انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون پیروزی‌های زیادی داشته و راز نگهداری این انقلاب دیدگاه بلند و وسیع آن بوده است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به موضوع برجام افزود: بعد از ماجرای برجام همه عالم با بد اخلاقی‌ها و دروغ گویی های آمریکا آشنا شدند و مظلومیت ایران را همه فهمیدند؛ این یکی از نشانه‌های فروپاشی استکبار جهانی است.

وی ابراز داشت: حکومتی که خود را مادر جهان می‌دانست، امروزه اینگونه به رسوایی کشیده شده است و کار به جایی رسیده که کشورهای اروپایی اعتراض می‌کنند، امروز حدود 60 کشور علیه رییس جمهور آمریکا تظاهرات می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان بلوچستان خاطرنشان کرد: پیروزی بر دشمنان انقلاب و استکبار جهانی می‌تواند ماندگاری انقلاب را تا حد زیادی افزایش دهد، انقلاب از مساجد و نماز شروع آغاز شده است.

وی انقلاب را معجون اسلام و شعار انقلاب را اسلام دانست و ابراز داشت: انقلاب در کشوری شکل گرفت که از نظر استراتژیکی یک کشور بسیار مهم برای دنیای استکبار بود و از دست دادن این کشور برایشان یک شکست خیلی سخت به همراه داشت.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: انقلاب درون کشور ایران صورت گرفت؛ به طوری که 70 هزار نفر آمریکایی در آن مستقر بودند و پیروزی این انقلاب را دیدند، به این پیروزی پدیده قرن می‌گویند.

وی در پایان افزود: در زمان قبل از انقلاب کسی نمی‌توانست نام آمریکا را با خفت بگوید ولی امروزه ما می‌توانیم به راحتی این کار را انجام دهیم، انقلاب توانست مقتدرترین حکومت را در کشور فروپاشد، قدرت ما برای این کار نیز رهبری و اتحاد مردم بود./202/831/ب1

ارسال نظرات