۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۷۷۹۴۷
در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه؛

آیین معرفی شهید روحانی شاخص استان قم در سال 96 برگزار شد

در آیین معرفی شهید روحانی شاخص استان قم در سال 96 حجت الاسلام و المسلمین شهید روحانی، به عنوان شهید شاخص روحانی سال معرفی و از بازماندگان این شهید تجلیل شد.
شهید شاخص سال 96

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از شهید شاخص استان قم در سال 96، شامگاه چهارشنبه، در همایش پیگیری مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب و نقش روحانیت در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی با موضوع ناهنجاری‌های اجتماعی و راهکار‌های تبلیغی، با حضور علما، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

در ابتدای این همایش، حجت الاسلام حسین طیبی‌‌فر، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)، به تبیین نکات مهم در گفتمان امام راحل پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی با گفتمانی که امام راحل در دنیا به وجود آورد، 37 سال است که حرف اول را در دنیا می‌زند و هر روز نیز پیش‌روندگی دارد.   

حجت الاسلام طیبی‌فر با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با گفتمان امام خمینی(ره)، 37 سال با اقتدار بر روی پای خود ایستاده است، گفت: کسانی که در تلاشند تفسیر نادرستی از برخی گفتمان‌های امام راحل داشته باشند، به دنبال برچیدن اساس انقلاب اسلامی ایران هستند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین غلامی، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری به تشریح علل و اسباب آسیب های اجتماعی و نقش حوزه در حل این معظلات پرداخت.

در پایان این همایش، مراسم معرفی شهید شاخص و برگزیده روحانی استان قم در سال 96 با تجلیل از شهید حجت الاسلام  مهدی روحانی برگزار شد.

در این مراسم از حجت الاسلام  سید جعفر حسینی، خواهرزاده شهید روحانی نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، این همایش به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قم، تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)، بسیج مدرسه فیضیه و دار الشفاء برگزار شد. /878/پ202/ی

ارسال نظرات