۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۷۷۹۲۰
سردار آبنوش:

افق انقلاب اسلامی روشن است/ غرب زده ها هیچ بویی از دین نبرده اند

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت: دشمن از طریق «جنگ نرم» و سردادن شعارهای سازندگی وارد کشور شده و هنگام غلبه بر فرهنگ سعی در نابودی ارزش‌های آن می‌کند؛ بر این اساس هم‌میهنان باید بدانند تنها راه غلبه بر دشمن بصیرت و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.
سردار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سالار آبنوش معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در یادواره شهدای مدافع حرم استان قم که امشب در گلزار شهدای استان برگزار شد، با اشاره به این که انقلاب اسلامی از جنس حرکت‌های صدر اسلام است، گفت: این انقلاب پرده‌ای که نظام سلطه بر اسلام نهاده و جهانیان را از آن محروم ساخته بود درید و دین مبین اسلام را دوباره احیا کرد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با بیان این که برخی افراد با ادعای روشنفکری انقلاب اسلامی را از جنس انقلاب‌های عادی می‌دانند، اظهار داشت: با توجه به بازتاب‌های این انقلاب در عرصه‌ جهانی می‌توان گفت انقلابی که در 22 بهمن‌ماه سال 57 در کشور ایران رخ داد تبلور اسلام ناب محمدی بود.

وی ادامه داد: امام راحل در صحیفه نور فرموده‌اند «هنگامی‌که پیامبر خاتم(ص) متولد شد در آن روز ایوان کسری یعنی پادشاه عجم لرزید و 14 کنگره آن افتاد؛ این نشان از این مهم می‌دهد که 14 قرن بعد، اسلامی که ایشان بنا نهاد در ایران احیا خواهد شد»؛ بر این اساس تعبیر امام(ره) درمی‌یابیم ماهیت انقلاب اسلامی کاملاً منطبق با اسلام ناب محمدی است.

سردار آبنوش پیشرفت‌های چشمگیر به‌دست‌آمده بعد از انقلاب را علت هجمه‌های بی‌شمار دشمنان علیه ایران دانست و ابراز داشت: وزیر خارجه فرانسه در جمع وزرای اتحادیه اروپا مطرح کرد «در سطح منطقه و جهان هر برنامه‌ای دارید اگر با سیاست‌های ایران مخالف باشد مطمئن باشید موفق نمی‌شوید»؛ بنابراین می‌توان گفت ایران طی 4 دهه پس از انقلاب تبدیل به یک ابرقدرت در عرصه جهانی شده است.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به این که دشمن در جهت ناتوان نشان دادن ایران از بعد شکل‌گیری انقلاب اسلامی بسیار تلاش کرده است، عنوان کرد: امروزه بر هیچ‌کس پوشیده نیست که ایران در زمینه‌های علمی، فرهنگی، نظامی، هسته‌ای، هوا و فضا و غیره دستاوردهای بسیاری داشته است و این امر سبب اظهار عجز عوامل ضد انقلاب شده است؛ بر این اساس هم‌وطنان نباید به سیاه نمایی‌های دشمن علیه این انقلاب در فضای مجازی توجه کنند چراکه دچار انحراف‌های جدی خواهند شد.

وی اضافه کرد: با توجه در آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در‌می‌یابیم این انقلاب کاملاً مطابق با آرمان‌های اسلام در سال‌های آغازین آن است؛ بر این اساس می‌توان گفت اگر فاصله زمانی میان این انقلاب با صدر اسلام برداشته شود به‌یقین مشاهده می‌شود جامعه کنونی در همه ابعاد پیرو خط و مشی معصومین(ع) است.

سردار آبنوش با بیان این که هر جنگی که از سوی دشمن ایجاد می‌شود دو سناریو دارد، بیان کرد: نخستین سناریو جنگی حمله نظامی و سخت است که اگر با شکست مواجه شود دشمن ناگزیر به سراغ سناریو دوم که عبارت از «جنگ نرم» با شعار سازندگی است رفته و از این طریق سعی بر غلبه کردن می‌کند؛ بر این اساس هم‌میهنان باید بدانند تنها راه غلبه بر دشمن بصیرت و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه پاسداران را نیرویی برای دفاع از انقلاب اسلامی در همه جهان معرفی کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) هنگام امضای اساس‌نامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر روی واژه «ایران» خط کشید و این امر سبب شد تا برخی افراد بی‌بصیرت به امام راحل خرده بگیرند و ایشان را فاقد سواد خطاب کردند، اما امروز به‌وضوح می‌بینیم با فعالیت‌های گسترده سپاه در سایر کشورهای مسلمان و جذب افراد مختلف از کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان و عراق به سپاه پاسداران، امام(ره) با نهایت بصیرت سپاه را یک نیروی همگانی معرفی کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروزه عده‌ای با نهایت بی‌شرمی و بی‌بصیرتی، سخنان امام راحل را افراط‌گری می‌دانند که باید گفت این افراد غرب‌زده هستند و هیچ بویی از آموزه‌های دینی نبرده‌اند چراکه اصل تولی و تبری را رعایت نمی‌کنند.

سردار آبنوش به بیان برخی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی پرداخت و ابراز داشت: یکی از دستاوردهای مهمی که دانشمندان ایرانی با عنایات امام عصر(عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب کسب کرده‌اند، برداشت گاز از عمق 5 هزار متری از زیر آب‌های خلیج فارس است، این در حالی است که چنین علمی تنها در انحصار چند کشور است و از ابلاغ آن به سایر کشورها خودداری می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افق برای انقلاب اسلامی بسیار روشن است و اگر مردم با بصیرت ایران عامل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب باشند، دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گونه غلطی نمی‌توانند بکنند./841/پ202/ج

ارسال نظرات