۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۷۷۹۱۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بابل:

ولایت فقیه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حجازی نیا ولایت فقیه را نعمت بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ولایت فقیه یک اندیشه متعالی در کتابهای فقهی شیعه بود و امام راحل با بسط و تطبیق دادن آن براساس مقتضیات زمان توانست حاکمیت دین را در ایران محقق سازد.
عزیزالله حجازی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عزیزالله حجازی نیا، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بابل امشب در جمع هادیان سیاسی سپاه بابل با تبریک دهه فجر، گفت: انقلاب بزرگترین نعمت الهی برای ملت ایران بود و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی با تشریح قدرشناسی از این نعمت، افزود: انقلاب اسلامی با عنایت حق تعالی و امدادهای الهی به دست آمد و این قدرت خداوند بود که ملت ما را از قدرت شیطانی استکبار رهایی بخشید.

استاد اخلاق حوزه علمیه دیگر نعمت انقلاب را زنده کردن مبانی دینی بیان کرد و اظهار داشت: زنده کردن انگیزه های دینی و معنوی برای ایجاد تغییر در جامعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است زیرا دنیای معاصر انقلاب اسلامی تحقق انقلاب را در یک کشوربر اساس انگیزه های مارکسیستی شرق و اصلاح امور کشور را از مکتب لیبرال دموکراسی غرب می دانست.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی ایجاد وحدت کلمه بود و این اتحاد در زیر چتر دین برای آحاد ملت ایران رقم خورد.

حجت الاسلام حجازی نیا ولایت فقیه را نعمت بزرگ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه یک اندیشه متعالی در کتابهای فقهی شیعه بود و امام راحل با بسط دادن و تطبیق آن بر اساس مقتضیات زمان توانست حاکمیت دینی را در ایران محقق سازد.

وی ادامه داد: حضور فعالانه مردم در سرنوشت دیگر دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که موجب ارتقای بینش سیاسی و اجتماعی مردم جامعه و تأثر آنها برای مشارکت در امور سیاسی کشور شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بابل بصیرت را دیگر دستاوردهای گفتمانی انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: خداوند در 1500 آیه قرآن موضوع دشمن شناسی را برای آگاهی بخشی و بصیرت مسلمانان بیان کرده است و ملت ما در طول 38 سال گذشته با پشت سر گذاشتن حوادث گوناگون به یک تجربه و سرمایه بزرگ دست یافت.

وی افزود: استکبارستیزی از اصول اصلی انقلاب است و امروز ایران اسلامی به برکت امام راحل و شهدا به مرکز ایستادگی در مقابل قدرت های مستکبر و شیطانی دنیا تبدیل شد.

حجت الاسلام حجازی نیا به نقش هادیان سیاسی در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در جنگ نرم دشمنان اشاره و تأکید کرد: دشمن با استفاده از قدرت رسانه ای و بنگاه های سخن پراکنی خود هجمه های زیادی را علیه انقلاب اسلامی و طرح شبهات مختلف طرح ریزی و اجرا می کند و دلسوزان انقلاب در مقابله با این جریان دشمن باید بصیرت آحاد جامعه را بالا ببرند.

وی با اشاره به خطرات جریان نفوذ در مسیر پیش روی انقلاب اسلامی، ادامه داد: جریان نفوذ با رخنه به مراکز حساس نظام اسلامی در صدد تغییر در مبانی تصمیم سازی نظام اسلامی و عقب نشینی در مقابل دشمن است و باید با رصد دقیق، شاخه های این جریان را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بابل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم وحدت آحاد ملت در برابر دشمن، تصریح کرد: نیروهای انقلاب اسلامی در این برهه حساس باید با درک درست شرایط کشور و این پیچ مهم تاریخی وحدت در مقابل دشمن را حفظ کنند.

وی با اشاره به وعده های الهی درباره  پایداری و استقامت در برابر دشمن، گفت: استقامت و صبر در زیر پرچم حق یک فرهنگ دینی است که پیروزی های بزرگ را بنا بر وعده خداوند در قرآن رقم خواهد زد./1313/202/ب2

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
اقای حجازی نیا
عالم عاملی هستند.
1
1
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
شکر نعمت نعمتت افزون کند
0
0
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
حجت الاسلام حجازی نیا بسیار نکته سنج و خوش بیان هستند.
1
0
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
حجت الاسلام حجازی نیا
عالم متقی ،وارسته و بسیار خوش بیان و روان ،حق مطلب را ادا میکنند.
0
0