۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۷۷۷۱۴
آیت الله طه محمدی:

برخی سهم خواهی ها سبب به حاشیه رفتن کشور شده است

امام جمعه همدان گفت: اگر سهم خواهی های کوچک در ذهن برخی افراد نبود دقیقا اقتدار ما چندین برابر بود و برخی سهم خواهی ها سبب به حاشیه رفتن تمرکز جامعه خواهد شد و ایران در همین شرایط به قول یکی از روزنامه های خارجی هفتمین قدرت جهان است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان صبح امروز در مراسمی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به واژه ایام الله که در قرآن آمده است، گفت: یکی از جدی ترین تکالیف مردم این است که علی الدوام ایام خدا یادآوری شود و خدا نکند این ایام الله ها از حافظه تاریخی پاک شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ایام الله و حفظ و ترویج آنها، گفت: اگر ایام الله پاک شود همه دستاوردهای تاریخ نسل بعد از نسل از بین می رود.

امام جمعه همدان ابراز داشت: کسانی که یادمان گری های یوم الله را همیشه به یاد دارند و یادآورانی که ارزش های یوم الله ها را یادآوری می کنند نزد خداوند متعال اجر فراوانی دارند.

وی ادامه داد: ترویج شعائر الهی کار همه کس نیست و کار افراد صبار و شکور است، افراد صبار در برابر ناملایمات استقامت دارند و افراد شکور نه تنها در برابر ناملایمات ایستادگی می کنند بلکه بسیار شکرگزار هستند.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: انقلاب ما یک انقلاب جهانی است و دستاوردهای فوق العاده زیادی برای مردم داشته است و خیلی از افراد از نگاه خود به انقلاب نگاه می کنند و اشکالات را برجسته می کنند.

وی افزود: اگر سهم خواهی های کوچک در ذهن برخی افراد نبود دقیقا اقتدار ما چندین برابر بود و برخی سهم خواهی سبب به حاشیه رفتن تمرکز جامعه خواهد شد و ایران در همین شرایط به قول یکی از روزنامه های خارجی هفتمین قدرت جهان است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: کسانی که در داخل کشور نیمه خالی لیوان را به رخ می کشند باید بدانند که این انقلاب با زحمت به دست آمده است و باید با دید انصاف نگاه کنند و بدانند که ایران در شرایطی قدرت منطقه و جهان است که منطقه یکپارچه آتش است.

وی با اشاره به جایگاه شهید مدافع حرم و آتشنشانانی که به خاک سپرده شدند، گفت: کسانی که به اوضاع داخلی کشور خرده می گیرند اوضاع کشور را با پاکستان، افغانستان، سوریه و ترکیه مقایسه کنند./979/202/ب2

ارسال نظرات