۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۷۷۷۱۱
آیت الله باریک بین:

اصول اخلاقی اسلامی باید به جوانان شناسانده شود

آیت الله باریک بین گفت: در جامعه امروز باید بیشتر اصول اخلاقی اسلامی به جوانان شناسانده شود تا آنها تحت تأثیر بیگانگان قرار نگیرند.
آیت الله هادی باریک بین

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین،‌ آیت الله هادی باریک بین، امام جمعه سابق استان قزوین در دیدار دکتر فریدون همتی، استاندار قزوین و جمعی از مدیران و معاونین استانداری، با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: در جامعه امروز باید بیشتر اصول اخلاقی اسلامی به جوانان شناسانده شود تا آنها تحت تأثیر بیگانگان قرار نگیرند.

آیت الله باریک بین ابراز کرد: جوانان باید معنویت و اطلاعات دینی، هوشیاری و بیداری خود را نسبت به توطئه‌های دشمنان ارتقاء دهند تا بتوانند همیشه پیروز میدان باشند.

وی افزود: معنویت، اسلام، قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) برای ما مسلمین مهم است و همه باید مقید به آنها باشند تا بتوانیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

کارشناس حوزوی بیان کرد: باید از کشورمان که همیشه در معرض خطر چپاول‌گرها و دزدان کشورهای مستکبر بوده مراقبت کنیم تا این نظام به دست نااهلان نیفتد.

امام جمعه سابق استان قزوین اظهار کرد: اگر مردم در مسیر جهاد باشند، خداوند متعال به آنها عزت، بیداری و هوشیاری عطا می‌کند و همین نعمت بزرگ است و باید قدردان آن باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب بیداری اسلامی در سراسر کشور و جهان شد، گفت: این بیداری‌ها نتیجه همان آگاهی‌هایی است که مردم در راه جهاد و برای احیای ارزش‌های اسلام در جامعه تلاش کردند و با لطف خداوند به پیروزی رسیدند./853/101/ب2

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات