۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۷۷۶۱۶
حجت الاسلام حیدری کاشانی مطرح کرد؛

صبر، استقامت، تقوا و رابطه با امام زمان رمز پیروزی بر استکبار

سخنران مسجد مقدس جمکران چهار عمل صبر، استقامت، تقوا و رابطه با امام زمان(عج) را رمز پیروزی بر استکبار دانست و گفت: شهدای مدافع حرم و آتش نشان ادامه دهنده راه شهدای انقلاب هستند.
حجت الاسلام حیدری کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی امشب در مراسم دعای توسل مسجد مقدس جمکران با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مسلمانان باید در مقابل دشمنان مقاومت، صبوری و پایداری داشته باشند.

وی پیروزی هر کشور را منوط به تسلط بر 5 طاغوت دانست و گفت: طاغوت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و صنعتی از طاغوت های مستکبران و دشمنان است و برای پیروزی بر این طاغوت ها، صبر، استقامت، تقوا و رابطه با امام عصر(عج) ضروری است.

سخنران مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: هر جامعه ای که بخواهد به استقلال برسد و از دست استبداد رها شود، باید با طاغوت های زمان خود به نبرد بایستد.

وی ادامه داد: پیروزی بر طاغوت انتهای راه نیست بلکه ابتدای راه است و این نبرد با طاغوت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید ادامه پیدا کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمنان همیشه در جوامع دینی وجود داشته و وجود خواهد داشت؛ در جنگ نرم ترویج بی بند و باری می شود و این اقدامات تحت عنوان تجارت انجام می شود.

وی با بیان این که این شیوه جنگ نرم امروز در جامعه ما بسیار مشهود است، گفت: در صفحه های مجازی به کرّات شاهد اشاعه فحشا هستیم و هزاران نفر به واسطه بیماری های جنسی از دنیا رفته اند.

حجت الاسلام حیدری کاشانی تأکید کرد: دولت و ملت ما هنوز امتحان خود را در مقابل جبهه استکبار پس نداده است؛ باید تقوای رسانه ای داشته باشیم و در استفاده از فضای مجازی و اینترنتی، حریم ها را حفظ کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: مسلمانان باید دنباله رو شهدای انقلاب و دفاع مقدس باشند و رابطه خود را با امام زمان(عج) تقویت کنند؛ شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان ادامه دهنده راه شهدای انقلاب هستند./840/پ202/ج

ارسال نظرات