۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۷۷۴۸۳
حجت الاسلام بیگی خبر داد:

اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در بیش از 1000 کانون فرهنگی مساجد آذربایجان غربی

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی در یک هزار و 50 کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح ویژه برنامه های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر، ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی در یک هزار و 50 کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی از افتتاح 38 کانون جدید به مناسبت 38 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد شهری وروستایی استان خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت ایام دهه فجر5 باب کتابخانه در مساجد سطح استان افتتاح می شود.

حجت الاسلام بیگی برگزاری 380 مراسم جشن پیروزی انقلاب در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد، اجرای طرح تلاوت نور در بیش از 1000 مسجد، دیدار با خانواده های شهدای مسجد و انقلاب،برنامه ده شب ده مسجد و تجلیل از نخبگان کانون های مساجد، مراسم عصری خاطره زنان انقلاب را از دیگر برنامه های کمیته مساجد در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

مسؤول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر نشست های بصیرتی با حضور مدیران کانون ها و حلقه های صالحین با موضوع امام و مردم ، انقلاب و رهبری از سوی بسیج مساجد و محلات در مساجد استان برگزار می شود.

وی بر حضور پرشور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: بروشورهای پاسخگویی به شبهات انقلاب تهیه شده است که در مسیر راهپیمایی توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام بیگی از برگزاری محفل قرآنی روستایی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی یاران انقلاب، مسابقه خانواده من در انقلاب، آذین بندی مساجد، پخش آهنگ و سرودهای انقلابی از دیگر برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر است.

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی از برگزاری مراسم انقلاب در آیینه وحدت و همدلی خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با حضور اقلیت های دینی در کانون حضرت عیسی(ع) روستای جانوسلوی ارومیه برگزار خواهد شد.

ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی، امسال 320 عنوان برنامه را در قالب 23 کمیته اجرا خواهد کرد./936/202/ب2

ارسال نظرات