۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۷۷۴۶۵
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی ایران احیاگر اخلاق و معنویت در جهان بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی ایران احیاگر اخلاق و معنویت در دنیا بود و روح جدیدی را در کالبد کشور ایران دمید.
ایرانی - مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی امروز در مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن، سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران و آغاز دهه فجر که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در میدان شهید بهشتی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران احیاگر اخلاق و معنویت در دنیا بود و روح جدیدی را در کالبد کشور ایران دمید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آثار و برکات انقلاب و نظام اسلامی در بین کشورها و ملتهای آزاده و آزادیخواه جهاد مشهود است، اضافه کرد: اکنون در هر نقطه از جهان که ندای ایستادگی در برابر ظلم، مبارزه علیه استکبار و استبداد، استقلال، آزادی و عزت طنین‌انداز می‌شود نام ایران و انقلاب اسلامی این کشور تجلی می‌یابد.

ایرانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ادبیات سیاسی و اجتماعی جهان را تحت‌الشعاع قرار داده و تغییر داده است، خاطرنشان کرد: همه این موارد نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت است.

به گفته این عضو ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی گفت: انقلاب ایران انقلاب احیای دین بود و تنها انقلابی است که بدون کمترین کمک از خارج و بیگانه و تنها به مدد اتحاد و رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران به رهبری عالم اسلام‌شناس برای مبارزه به استکبار برخاست و با انقلاب و نظام اسلامی خود گفتمان خدامحوری و دین‌محوری را جایگزین انسان‌محوری و مادی‌گرایی کرد.

ایرانی با اشاره به اینکه روح حاکم بر انقلاب اسلامی ایران آموزه‌های دینی و الهی بود، اضافه کرد: به همین دلیل آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی ما در همه اعصار درخشش داشته و نجات‌دهنده انسانهای مظلوم از چنگال ظالمان و استکبار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی به تمام معنا فرهنگی بود، خاطرنشان کرد: انقلاب ما مبتنی بر عقیده و فرهنگ بود؛ به‌ گونه‌ای که سالها مبارزه با ظلم و استکبار با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جوانان این مرز و بوم به ثمر نشست و با ورود رهبر کبیر انقلاب به کشور تمام بت‌های استبداد و استکبار در ایران فروریخت.

وی در ادامه با بیان اینکه به‌ صورت طبیعی دشمنان و مستکبران در برابر انقلاب و نظام اسلامی ما ساکت ننشستند، افزود: دشمنان با هدف تضعیف و سرنگونی نظام اسلامی توطئه‌ها و هجمه‌های فراوانی داشتند؛ اما به فضل الهی با هوشیاری و حضور مردم و رهبری ولایت فقیه، تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شده است.

ایرانی اظهار کرد: ملت مسلمان ایران با تمام توان بر سر آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی خود ایستاده‌اند و نظام اسلامی باعزت، استوار و سربلند به راه درست خود ادامه می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب پیروزی خون بر شمشیر و غلبه حق بر باطل بود؛ از این‌ رو حرکت در این مسیر سبب به دست آوردن و تقویت عزت، کرامت و سرافرازی می‌شود./9314/202/ب2

ارسال نظرات