۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۷۷۴۲۰
مدیر مدرسه علمیه امام رضا پلدختر خبر داد؛

برپایی نمایشگاه شهدای روحانی در مدرسه علمیه پلدختر

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر گفت: در دهه فجر نمایشگاه شهدای روحانی در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در این مدرسه دایر است.
شهدای روحانی

حجت الاسلام علی رحمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، بیان داشت: برگزاری نمایشگاه شهدای روحانی از ویژه برنامه های این مدرسه در دهه فجر است.

وی با اشاره به نقش شهدای روحانی در شکل گیری و تثبیت انقلاب، عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه فرصتی مناسب در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای روحانی است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر افزود: این نمایشگاه با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدای روحانی در شکل گیری اهداف انقلاب، با محوریت خدمات دو شهید روحانی لرستان حجج الاسلام شهید نورالدین و فخرالدین رحیمی برپا شده است.

وی تجلیل از مقام شهدا را وظیفه ای همگانی دانست و یادآور شد: شهیدان نورالدین و فخرالدین رحیمی از مبارزان و مدافعان انقلاب اسلامی هستند.

روحانیت در شکل گیری انقلاب نقش انکارناپذیری داشتند

حجت الاسلام رحمتی با اشاره به نقش آفرینی روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی، بیان داشت: امروز نیز در بقا و تداوم راه انقلاب روحانیت همواره نقش آفرین است.

وی با اشاره به پیشرفت و تعالی کشور یادآور شد: این پیشرفت به برکت انقلاب و خون شهدا حاصل شده است و امروز نیز باید در جهت حفظ اقتدار کشور به آرمانهای انقلاب و شهدا توجه شود.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر برگزاری مسابقات قرانی بین طلاب، مسابقات ورزشی، برپایی جشن انقلاب و برگزاری گفتمانهای دینی با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه های این مدرسه به مناسبت دهه فجر عنوان کرد./9459/302/ب2

ارسال نظرات