۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۳۶۵
استاندار سمنان مطرح کرد؛

حکومت اسلامی، امنیت و اقتصاد پویا؛ مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب

استاندار سمنان گفت: انقلاب اسلامی در سایه رهبری امام خمینی(ره)، ولایت‌فقیه و شهدای گران‌قدر به دستاوردهای وسیعی دست‌یافته که مهم‌ترین آن‌ها حکومت اسلامی، امنیت و اقتصاد پویا است.
خبار استاندار سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، محمدرضا خباز صبح سه‌شنبه در نخستین روز از دهه فجر و در آئین غبارروبی گلزار شهدای انقلاب اسلامی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی هجدهمین اقتصاد جهانی متعلق به ایران است و این آمار را بانک جهانی تائید می‌کند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی آهنگ سازندگی و رونق در سراسر کشور عزیزمان طنین‌انداز شده و این امر به همت متخصصان داخلی و جوانان متدین و مؤمن است، نعمتی که در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب از آن محروم بودیم و کشور به دست متخصصان خارجی هدایت می‌شد.

استاندار سمنان افتتاح ۱۸۷ پروژه به مبلغ ۷۳ میلیارد تومان در روستاهای استان طی دهه فجر ۹۵ نشان توجه خاص دولت به روستاها است از این رو این امر یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود چراکه در ایام پیش از انقلاب روستاهای ما در فقر نگه‌داشته می‌شدند.

خباز درباره پروژه‌های قابل‌افتتاح استان سمنان طی دهه فجر نیز، توضیح داد: ۴۸۵ پروژه به مبلغ ۷۲۷ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و این در حالی است که تعداد پروژه‌ها نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل از رشد قابل‌توجهی برخوردار بوده است.

وی افزود: در دهه فجر سال ۹۳، ۴۱۳ پروژه به مبلغ ۱۸۲ میلیارد تومان و در سال ۹۴ تعداد ۴۱۶ پروژه به مبلغ ۴۶۱ میلیارد به بهره‌برداری رسید که این میزان در سال جاری افزایشی بسیار چشم‌گیر داشته است.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در طول ۳۸ سال انقلاب ما فراز و نشیب‌های فراوانی داشت اما آنچه مشهود است همراهی مردم و ضمانت آنان برای بقای این نظام قلمداد می‌شود که همچنان مانند سابق باانرژی و قدرت تداوم دارد./101/977/ب1

ارسال نظرات