۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۷۷۱۷۶
مدیر مرکز پژوهش ‌های اعتقادی در قم:

بیعت با مرجعیت، همراهی در مبارزه با تروریسم است

مدیر مرکز پژوهش ‌های اعتقادی در قم بیعت عشایر عرب خوزستان با مرجعیت را نشان از همراهی با مرجعیت و ملت عراق در مبارزه با تروریسم ارزیابی کرد.
 آیت الله سیستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد حسون، مدیر مرکز پژوهش ‌های اعتقادی در قم، در حاشیه دیدار هیأت نمایندگی حضرت آیت الله سیستانی با سران و بزرگان عشایر عرب خوزستان که پیش از ظهر امروز در مضیف دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با اشاره به استقبال بزرگان عشایر عرب خوزستان از حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله سیستانی گفت: تجدید عهد و حرکت در مسیر مستحکم مرجعیت و ولایت امیرمؤمنان(ع) را امروز در سران عشایر مشاهده کردیم.

مدیر مرکز پژوهش ‌های اعتقادی در قم افزود: بیعت دوباره عشایر خوزستان با مرجعیت دال بر همراهی با ملت عراق و ایستادگی در کنار بسیج مردمی، عشایر عراق و نیروهای نظامی در مبارزه با تروریسم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسون به آمادگی همه جانبه عشایر عراق در پاسخ به فتوای حضرت آیت الله سیستانی و نبرد با تروریست ها اشاره و خاطرنشان کرد: بیعت دوباره سران و بزرگان عشایر با مرجعیت و ولایت و ملت عراق اقدامی ارزنده و به نوبه خود از تلاش های آیت الله موسوی جزایری در این زمینه تشکر می کنم.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز بزرگان طوایف و عشایر عرب خوزستان با استقبال از هیأت نمایندگی حضرت آیت الله سیستانی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، بر بیعت دوباره با مرجعیت و همراهی با ملت عراق در مبارزه با تروریسم تأکید کردند./204/9456/ب1

ارسال نظرات