۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۷۷۰۲۳
آیت الله جعفر سبحانی در دیدار روحانیان بحرینی:

پس از این همه فداکاری، سکوت و عقب نشینی حرام است+فیلم

حضرت آیت الله سبحانی، اقدامات اخیر رژیم آل خلیفه در جسارت به شیعیان و علمای شیعه به ویژه آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم و تأکید کرد که حفظ انقلاب مردم بحرین امری لازم است و حرمت شیخ عیسی قاسم باید حفظ شود.
حضرت آیت الله سبحانی حضرت آیت الله سبحانی حضرت آیت الله سبحانی حضرت آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با تشدید برخوردها با شیعیان و عالمان دینی بحرین و تصمیم رژیم آل خلیفه برای محاکمه رهبر شیعیان این کشور مراجع تقلید، حوزه های علمیه و طلاب این گستاخی ها را محکوم کردند.

بر این اساس، حضرت آیات ناصر مکارم شیرازی، جعفر سبحانی، حسین نوری همدانی، عبد الله جوادی آملی در سخنان ضمن محکومیت رفتارهای ظالمانه دولت بحرین از این رژیم خواستند که از سرنوست دیکتاتورهای دیگر عبرت بگیرند و سر عقل بیایند.

همچنین طلاب و فضلای حوزه علمیه قم روز گذشته با تعطیل کردن دروس خود در تجمع اعتراضی مدرسه فیضیه شرکت کردند و خواستار لغو احکام و رفتارهای ظالمانه علیه شیعیان بحرین و علمای این کشور شدند.

حضرت آیت الله سبحانی نیز در دیدار با جمعی از روحانیان بحرینی اقدامات اخیر رژیم آل خلیفه در جسارت به شیعیان و علمای شیعه به ویژه آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم و تأکید کرد که حفظ انقلاب مردم بحرین امری لازم است و حرمت شیخ عیسی قاسم باید حفظ شود.

این مرجع تقلید در این دیدار که با زبان عربی سخن می گفت، تصریح کرد که اگر بنده در بحرین بودم حتما در برابر منزل شیخ عیسی قاسم تحصن می کردم. سخنرانیهای ایشان کاملا هدفمند و عاقلانه بود و اگر دولت از عقل برخوردار بود حتما به سخنان و گفتمان مفید ایشان توجه می کرد.

بخشی از فیلم این دیدار برای نخستین بار و به صورت اختصاصی از سوی خبرگزاری رسا منتشر می شود./1323/203/ص

 

ارسال نظرات