۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۷۶۹۹۸
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

عظمت اسلام جایگاه استثمارگران را متزلزل کرده است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه عظمت اسلام جایگاه استثمارگران را متزلزل کرده است، گفت: امروز اسلام به بزرگ ترین قطب دینی در جهان تبدیل شده و افراد بسیاری در حال پیوستن به این دین الهی هستند بنابراین دشمنان از این مهم واهمه دارند و جایگاه خود را در حال تزلزل می بینند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به استحاله فرهنگی دشمنان اسلام ابراز داشت: سلامت جامعه اسلامی به اعتقاد دینی و مذهبی انسانها متصل است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام هرگاه از رویارویی با مسلمانان ناتوان شده اند سعی در نفوذ به افکار جامعه داشته اند.

وی در ادامه افزود: ایجاد تشکیک و تفاسیر غلط و تند از دین از جمله عوامل بیماری زای فکری در جامعه بوده که از سوی دشمنان این بیماری به مردم تزریق می شود.

این مسؤول اظهار داشت: مواد مخدر و روان گردان نیز از دیگر حربه های دشمن در راستای گمراهی و تضعیف نیروی جوان و پرشور در جامعه است بنابراین با آگاهی بخشی به خانواده ها و مبارزه با متخلفان و توزیع کنندگان مواد مخدر می توان جوانان را از این بلایای خانمان سوز محفوظ داشت.

ماموستا محمدی ادامه داد: تقویت ایمان و شناخت دین یکی دیگر از عوامل ناامیدساختن دشمن بوده و می تواند سد راه هجمه های دشمنان علیه انقلاب و اسلام باشد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تأکید کرد: مسؤولان باید ریشه آسیبهای جامعه را شناسایی کرده و در جهت مرتفع ساختن آنها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بیان داشت: مـتأسفانه برخی از کشورها به ترویج اسلام هراسی پرداخته و ایران اسلامی را به کشوری متجاوز تبدیل کرده اند اما افکار عمومی و مردم جهان به خوبی عوامل کشتار مردم بیگناه را در جهان شناسایی کرده اند و تبلیغات سو نمی تواند آنها را به مقاصد شومشان نزدیک سازد.

ماموستا محمدی در پایان گفت: امروز اسلام به بزرگترین قطب دینی در جهان تبدیل شده و عده بسیاری در حال پیوستن به این دین الهی هستند بنابراین دشمنان از این مهم واهمه دارند و جایگاه خود را در حال تزلزل می بینند./302/857/ب1

ارسال نظرات