۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۷۶۹۰۵
مسؤول روابط عمومی تیپ امام صادق خبر داد؛

خانواده کارکنان سپاه از موزه عبرت بازدید می کنند

مسؤول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) از اعزام خانواده های پاسداران به موزه های عبرت در دهه مبارک فجر خبر داد.
موزه عبرت

حجت الاسلام علی محمد رفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه های فرهنگی تیپ امام صادق(ع) در دهه مبارک فجر، عنوان کرد: خانواده های پاسداران در چند مرحله از موزه های عبرت بازدید خواهند کرد تا با دیدن اسناد، از نزدیک در جریان اتفاقات دوران انقلاب و شکنجه ها و فشارهای رژیم ستم‌شاهی قرار گیرند و جوانانی که در آن دوران حضور نداشته اند با تاریخ انقلاب آشنا شوند.

وی افزود: تجدید میثاق با آرمان های امام و حضور در تجمع نیروهای مسلح در 12 بهمن ماه از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر برگزار می شود.

مسؤول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب از 12 تا 22 بهمن در محل تیپ و هم چنین برگزاری جلسات تحلیل سیاسی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی را یکی دیگر از برنامه های دهه فجر دانست و تأکید کرد: این مسابقه با محوریت کتاب«بروید با هم بسازید» که مجموعه رهنمودهای مقام معظم رهبری به خانواده هاست، برگزار می شود که سربازان، پاسداران و خانواده های آن ها می توانند در این مسابقه کتابخوانی شرکت کرده و از جایزه آن که کارت هدیه نقدی است، بهره مند شوند.

حجت الاسلام رفیعی اضافه کرد: تجدید میثاق خانواده پاسداران با آرمان های امام و زیارت مرقد امام راحل(ره) که همراه با برگزاری برنامه بازدید از موزه عبرت است، از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشن های پیروزی انقلاب در مدارس و مسابقات ورزشی ویژه بسیجیان نیز در نظر گرفته شده است که توسط حوزه های بسیج برگزار می شود./872/ت302/ی

 

ارسال نظرات