۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۷۶۸۹۱

سومین المپیاد ورزشی طلاب در قم برگزار می شود

سومین دوره المپیاد ورزشی طلاب در رشته های والیبال، فوتسال، طناب کشی، ورزش های باستانی، دوچرخه سواری، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز، دو و میدانی، شنا، کوهنوری و آمادگی جسمانی در قم برگزار می شود.
المپیاد طلاب

حجت الاسلام سیدصادق پاکدل در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی طلاب، تصریح کرد: سومین دوره المپیاد ورزشی طلاب حوزه های علمیه، در 12 رشته و دو رده سنی برگزار می شود.

وی افزود: والیبال، فوتسال، طناب کشی، ورزش های باستانی، دوچرخه سواری، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز، دو و میدانی، شنا، کوهنوری و آمادگی جسمانی، رشته هایی هستند که طلاب در دو رده سنی زیر 23سال و بالای23 سال، در آن ها به رقابت می پردازند.

مسؤول المپیاد ورزشی طلاب خاطرنشان کرد: افتتاحیه این بازی ها 16 یا 17 بهمن ماه با حضور آیت الله اعرافی، انجام خواهد شد و رشته های انفرادی در بهمن ماه و رشته های تیمی در اسفندماه با شناخت برگزیدگان به پایان خواهد رسید.

وی افزود: با اعلامی که به مدیران مدارس صورت گرفته، طلاب می توانند برای شرکت در این دوره از مسابقات، در مدارس اقدام به نام نویسی کرده و یا با حضور در باشگاه انتظار، برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کنند.

حجت الاسلام پاکدل با اشاره به جوایز این دوره از مسابقات، عنوان کرد: به نفرات برگزیده این مسابقات جوایز نقدی تا مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان اهدا می شود که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، همچنین در رشته های شنا و تیراندازی، افراد برگزیده به مسابقات کشوری بسیج طلاب که در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در برگزاری این دوره از مسابقات، تیپ امام صادق(ع) همکاری خوبی با ما داشته است و مسابقات فوتسال و والیبال در مکانی که آن ها در اختیار ما قرار می دهند برگزار می شود./872/ت302/ی

ارسال نظرات