۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۷۶۷۱۱
مدیر مؤسسه کانون خورشید خبرداد؛

جذب و اعزام مبلغ امامت پژوه به سراسر کشور

حجت الاسلام مشکوری از جذب طلاب سطح خارج حوزه جهت تدریس و تولید محتوای امامت پژوهی و اعزام آنان در اواخر هر هفته به سراسر کشور خبرداد.
حجت الاسلام محمد حسین مشکوری جذب و اعزام مبلغ امامت پژوه

حجت الاسلام محمدحسین مشکوری، مدیر مؤسسه کانون خورشید، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اعزام مبلغ امامت پژوه از میان طلاب سطح خارج حوزه علمیه به سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت های مؤسسه کانون خورشید در راستای ظرفیت های رسانه ای دین، اظهار داشت: طرح اعزام مبلغ امامت پژوه در راستای حمایت از محققان و مبلغان مجرب در زمینه های مباحث امامت، پاسخگویی به شبهات، نقد وهابیت و فرق و مذاهب اجرا خواهد شد و در مرحله اول طلاب متخصص و مفید در این عرصه شناسایی و اعزام می شوند.

حجت الاسلام مشکوری با بیان این که هدف از جذب طلاب تدریس در سراسر کشور و تولید محتوا است، افزود: شرایط پذیرش در این طرح داشتن حداقل  اتمام پایه ۱۰ حوزه، قبولی در آزمون کتبی و قبولی در مصاحبه حضوری خواهد بود و اولویت با دانش آموختگان مراکز تخصصی حوزه است.

وی شیوه نام نویسی در این طرح را از طریق تکمیل فرم اینترنتی در یکی از دو پایگاه اینترنتی eblagh.com و haqalain.ir دانست و خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام در این طرح از دهم تا هفدهم بهمن ۹۵ خواهد بود و زمان مصاحبه حضوری هم به  پذیرفته شدگان در آزمون کتبی  متعاقبا  اعلام  خواهد شد.

مدیر مؤسسه کانون خورشید با بیان این که منابع این طرح از سوی خیرین تأمین شده است، گفت: ساماندهی طلابی که در راستای امامت پژوهی کار تخصصی انجام داده اند و اعزام آنان به مناطقی که نیازمند به کار تبلیغی در این زمینه ها هستند از اهداف این مؤسسه است و الآن در مرحله شناسایی طلاب متخصص، مفید و ممتاز هستیم.

وی افزود: در مرحله دوم چنانچه احساس کردیم که ظرفیت، ظرفیت خوبی نیست و نیاز به تقویت دارد فراخوان دیگری انجام خواهد شد و تعداد دیگری از طلاب جذب خواهند شد و در کنار برگزیدگان این دوره آموزش خواهند دید تا به حد مطلوب برسند.

حجت الاسلام مشکوری با بیان این که مجموعه کانون خورشید 5 سال است که فعالیت خود پیرامون ترویج معارف رسانه ای غدیر را آغاز کرده است، گفت: همچنین این مؤسسه پیرامون صحیفه سجادیه کارهای رسانه ای خوبی انجام داده است و با تمرکز بر روی کارهای رسانه ای فعالیت های مفصلی را در این زمینه داشته است.

گفتنی است مزایای این طرح عبارت از پرداخت حق الزحمه روزانه به طلاب، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب زمینی و هوایی برای تبلیغ، تامین اسکان در محل تبلیغ و اعزام اواخر هر هفته خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0۲۵۳۷۷۴۲۷۴۱ تماس بگیرند.

شایان ذکر است که نام نویسی در این طرح بدون محدودیت از نظر تعداد است و هر تعداد از طلابی که بتوانند حد نصاب را در آزمون کتبی کسب کنند و در مصاحبه حضوری پذیرفته شوند اعزام خواهند شد./843/ت302/ج

 

ارسال نظرات