۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۷۶۶۳۸
آیت الله سبحانی:

اگر در بحرین بودم، در برابر خانه شیخ عیسی قاسم تحصن می کردم

حضرت ‌آیت الله سبحانی گفت: اگر در بحرین بودم در برابر منزل شیخ عیسی قاسم تحصن می کردم. سخنرانی های ایشان کاملا هدفمند و عاقلانه بود.
حضرت آیت الله سبحانی:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، شامگاه 8 بهمن ماه در دیدار جمعی از طلاب بحرینی مقیم قم، گفت: بنده از رخدادهای بحرین غافل نیستم و خبرهای مصیبت بار این کشور به ما می رسد. ما برای شما دعا می کنیم چرا که دعا کمر ظالم را می شکند.

این مرجع تقلید خطاب به ملت بحرین تصریح کرد: سکوت و عقب نشینی پس از این حجم فداکاری به هیچ وجه درست نیست و عقب نشینی حرام به شمار می آید.

حضرت آیت الله سبحانی بر لزوم حفظ انقلاب بحرین تأکید کرد و ادامه داد: انقلاب باید در دل ها و جان ها زنده باقی بماند؛ اما باید به گونه ای باشد که به فرسایش قدرت نیروهای انقلابی منجر نشود.

وی درباره حمایت از رهبر شیعیان بحرین گفت: حمایت از شیخ عیسی قاسم امری ضروری است؛ چرا که ایشان از نمادهای شیعه، یکی از عوامل بقای شیعه و یکی از ستون های شیعه است که باید حفظ شود.

این مرجع تقلید افزود: محافظت از شیخ عیسی قاسم به هر صورت لازم است؛ زیرا سلب تابعیت و بازداشت و مسائل دیگر، ضررهای فراوانی به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد:  اگر بنده در بحرین بودم حتما در برابر منزل شیخ عیسی قاسم تحصن می کردم. سخنرانی های ایشان کاملا هدفمند و عاقلانه بود و اگر دولت از عقل برخوردار بود حتما به سخنان و گفتمان مفید ایشان توجه می کرد./980/202/ص

ارسال نظرات