۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۷۶۶۲۷
رییس اوقاف و امور خیریه زنجان:

جشن های انقلاب در مساجد زنجان برگزار می شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به لزوم مردمی بودن جشن های انقلاب، گفت: برنامه هایی که در قالب جشن های انقلاب در مساجد اجرا می شود باید با مشارکت های مردمی بوده و خودجوش اجرا شود.
حجت الاسلام خدابنده لو

حجت الاسلام فخرالدین خدابنده لو، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به لزوم مردمی بودن جشن های انقلاب، گفت: برنامه هایی که در قالب جشن های انقلاب در مساجد اجرا می شود باید با مشارکت های مردمی بوده و خودجوش اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری جشن های انقلاب در مساجد سطح زنجان، اظهار داشت: جشن های انقلاب در 14 مسجد در 10 شب همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.
 
این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به مشخص شدن مساجد مجری برنامه های  جشن های انقلاب، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم که برنامه های جشن انقلاب در مساجد به صورت زنده از تلویزبون پخش شود.
 
حجت الاسلام خدابنده لو در ادامه به پررونق برگزار شدن این برنامه ها در مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: برنامه های جشن انقلاب متولی خاصی نداشته و خود مردم متولی آن هستند، از این رو باید با حضور پرشور خود مراسمات را به خوبی برگزار کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به وظایف اوقاف زنجان در این ایام، تصریح کرد: طبق سنوات گذشته وظیفه تشکیل و برگزاری کمیته مساجد ستاد دهه فجر بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه گذاشته شده است.

گفتنی است، بنابر اعلام مسؤولان اوقاف زنجان جشن های انقلاب اسلامی به صورت همزمان در مساجد امام باقر(ع)، امام علی(ع) آزادگان، امام حسن مجتبی(ع) رضوان، ابوذر شهرک ثمین، امام حسن(ع) اسلام آباد، قائم آل محمد(عج) کوی فرهنگ، حضرت رقیه(س) کوی وحدت، امام حسن(ع) بیسیم، علی ابن ابیطالب(ع) گلشهر، نورالزهرا(س) پونک، فاطمه الزهرا(س) شهرک اندیشه، حسینیه اعظم و زینبیه اعظم برگزار می شود./949/303/ب2

ارسال نظرات