۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۴۷۶۶۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

برجسته سازی نام و آرمان های شهدا مورد توجه جدی متولیان فرهنگی قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به لزوم توجه به آرمان های شهدا در سطح جامعه، گفت: برجسته سازی یاد و نام شهدا و آرمان های آنان باید مورد توجه جدی متولیان فرهنگی و همه افراد سطح جامعه باشد.
حجت الاسلام صفی یاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان، امروز در جلسه شورای فرهنگ انقلاب اسلامی زنجان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و مراسمات برنامه ریزی شده برای آن، گفت: هر سال مسؤولیت دو کمیته قرآن و انجمن های اسلامی و تشکل های دینی ستاد دهه فجر بر عهده اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان قرار داده می‌شود.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: امسال نیز این دو مسؤولیت بزرگ بر عهده اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نهاده شده است و امیدواریم که بتوانیم برنامه های خوبی را در دهه مبارک فجر برگزار کنیم.

وی در ادامه برنامه های قرآنی را آغازگر مراسمات دهه فجر دانست و اظهار داشت: برنامه های قرآنی دهه فجر مقدمه آغاز برنامه های دهه فجر در استان بوده و در این باره اقدامات خوبی هر سال در این دو کمیته انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای تنزل فرهنگ در سطح جامعه، تصریح کرد: دشمن در صدد کمرنگ کردن برنامه های فرهنگی در سطح جامعه است که به همین دلیل باید تلاش کرد برنامه های دهه فجر بیش از پیش بهتر برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به لزوم توجه به آرمان های شهدا در سطح جامعه، گفت: برجسته سازی یاد و نام شهدا و آرمان های آنان باید مورد توجه جدی متولیان فرهنگی و همه افراد سطح جامعه باشد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به لزوم بازخوانی عملکردهای نظام اسلامی در این دهه، تأکید کرد: در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به بهترین شکل برای مردم بازگو شود.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت خطیر کنونی و قرار گرفتن کشور در وسط میدان جنگ نرم، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک تکلیف بزرگ در این عرصه بر عهده دارد و با تمام توان تلاش می‌کند تا ماهیت دشمن را برملا سازد.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و برنامه ریزی های دقیق فرهنگی در سطح جامعه، گفت: باید تمام اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی اطلاع‌رسانی شود تا مردم درجریان برنامه ها قرار گیرند و برای برنامه های فرهنگی نیز می توان گفت دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح استان است./949/202/ب2

ارسال نظرات