۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۴۷۶۵۸۸
امام جمعه موقت شیراز:

مسؤولان قوه قضائیه دست ویژه‌خواران را کوتاه کنند

امام جمعه موقت شیراز گفت:‌ این روزها تهمت‌ها و تخریب‌هایی متوجه قوه قضائیه شده اما مسؤولان قوه قضائیه محکم بایستند و در مقابل مفاسد اقتصادی کوتاه نیایند و دست ویژه‌خواران را کوتاه کنند.
حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل اردکانی، امام جمعه موقت شیراز امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر از ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران در استان فارس خبرداد و گفت: از نیمه دوم بهمن‌ماه امسال این  ثبت‌نام آغاز می‌شود و خانواده‌ها فرزندان خود را برای ثبت نام و گذراندن دروس در این حوزه‌های علمیه تشویق کنند.

وی در ادامه افزود: به طور قطع مادران بهره‌مند از علم و دین بسیار بهتر می‌توانند فرزندانی صالح پرورش دهند تا آن مادرانی که وقت خود را به دنبال مسائل بیهوده تلف کنند.

امام جمعه موقت شیراز به حادثه غم انگیز پلاسکو اشاره و تصریح کرد: آنچه در این حادثه رخ داد تلنگری بود که ساختمان‌ها با مصالح مقاوم و به‌گونه‌ای احداث شود که عمر بلند‌مدت داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی با تاکید براینکه آتش‌نشانی در فارس و شیراز آمادگی خود را باید ارتقا دهد گفت:  از سویی لازم است با مشخص شدن واحدهای دارای ارزش میراثی در مابقی بافت قدیم شیراز اقدامات اساسی صورت پذیرد و به‌گونه‌ای نباشد با یک زلزله چهار ریشتری بافت فرسوده فرو تخریب شود.

امام جمعه موقت شیراز همچنین خود با اشاره به دستور قاطع مقام معظم رهبری در مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی، بیان کرد: این روزها تهمت‌ها و تخریب‌هایی متوجه قوه قضائیه شده اما مسؤولان قوه قضاییه محکم بایستند و در مقابل مفاسد اقتصادی کوتاه نیایند و دست ویژه‌خواران را کوتاه کنند.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور آمار اشتغال ایجاد شده را 700 هزار نفر اعلام می‌کنند که ای کاش به تفکیک استان‌ها اعلام کنند تا مردم ببینند کسانی که سر کار رفته‌اند چه کسانی هستند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: رباخواری در بانک‌ها باید اتمام یابد تا تولید رونق پیدا کند که اگر بیکاری حل شود فساد و مواد مخدر نیز بسیار کمتر می‌شود./۹۱۹/101/ب2

ارسال نظرات