۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۷۶۱۸۸
حجت‌الاسلام لواسانی:

اسلام رحمانی دامی برای انحراف جوانان است

مدیر فاز اول مدرسه علمیه صدوقی مطرح شدن اسلام رحمانی را دامی برای انحراف جوانان دانست و بر لزوم انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید کرد.
حجت الاسلام کردی لواسانی مدیر مدرسه شهید صدوقی

حجت‌الاسلام احمد کردی‌ لواسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که اسلام رحمانی، با هدف ایجاد انحراف از سوی دشمنان اسلام مطرح شده است، گفت: اسلام‌ستیزان با مطرح کردن رحمانیت مطلقه در دین، سعی در ایجاد انحراف میان جوانان دارند.

مدیر فاز اول مدرسه علمیه صدوقی با تأکید بر لزوم مقابله با انحراف‌های دینی عنوان کرد: جوانان انقلابی شیعه باید با اعلام برائت از اسلام‌ستیزان، در این زمینه طرح مسائلی همچون اسلام رحمانی دقت بیشتری داشته باشند تا در دامی که دشمن برای آن‌ها گسترانیده گرفتار نشوند.

حجت‌الاسلام لواسانی با بیان آیه 120 سوره بقره «وَلَن تَرضى عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» اظهار داشت: با توجه به این که ادیان دیگر از جمله مسیحیت و یهود اعتقادی به دین مبین اسلام ندارند، شیعیان نیز هیچ‌گاه در مقابل آن‌ها از مواضع خود باز نمی‌نشینند و با پیروی از آموزه‌های اصیل دینی و زنده نگه داشتن اصل «تولّی و تبرّی» همواره به جنگ با اسلام‌ستیزی خواهد پرداخت.

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تنها راه غلبه بر دشمن

مدیر فاز اول مدرسه علمیه صدوقی با اشاره به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی شدن، ابراز داشت: مردم برای اینکه دچار انحراف نشوند، باید نسبت به عملی کردن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اهتمام ورزند تا دشمنان اسلام نتوانند با طرح مسائلی همچون اسلام رحمانی میان آن‌ها رخنه کرده و سبب انهدام ارزش‌ها و معیارهای انقلاب اسلامی شوند.

وی در پایان به تبیین وظایف حوزه انقلابی درباره مقابله با اسلام رحمانی پرداخت و بیان داشت: حوزه‌های علمیه باید با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب در زمینه انقلابی شدن به مقابله با اسلام‌ستیزان پرداخته و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند./841/ت302/ج

ارسال نظرات