۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۷۶۰۹۴
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مطرح کرد؛

راهبرد جدید کمیته امداد متناسب با مقتضیات زمان

برقعی با بیان اینکه آخرین اساسنامه این سازمان در فروردین سال گذشته، کمیته امداد را وارد مرحله جدیدی در دوران خود کرد، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با کوله بار ارزشمند و تجربیات گذشته از خدمات، امروز راهبردهای جدیدی را با توجه به مقتضای زمان در نظر گرفته است.
برقعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سید امیرمنصور برقعی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: تعیین فعالیتهای کمیته امداد در اساسنامه این سازمان از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب از نقاط عطف تاریخ کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه آخرین اساسنامه  این سازمان در فروردین  سال گذشته، کمیته امداد را وارد مرحله جدیدی در دوران خود کرد، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با کوله بار ارزشمند و تجربیات گذشته از خدمات، امروز راهبردهای جدیدی را با توجه به مقتضای زمان در نظر گرفته است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به دیانت مردم آذربایجان شرقی، افزود: تبریز بدون متدکی به دیانت و فرهنگ کار  تلاش این مردم باز می گردد، این مردم با اعتقاد به خدا و دیانت خود در مسیر کار، تلاش و حمایت از نیازمندان قدم بر می دارند و زمینه تکدی را از میان برده اند.

وی با بیان اینکه اگر همت والای مردم و همکاری صمیمانه دستگاه های اجرایی در کنار حمایت مسؤولان استانی و مؤسسات مالی  نبود امکان هیچ توفیقی نداشتیم، تصریح کرد: در استان آذربایجان شرقی یکی از بهترین نمونه های همت دسته جمعی را برای پیشبرد امور خیر شاهد هستیم.

برقعی با اشاره به فراهم بودن ظرفیتهای کمیته امداد برای رفع مشکلات نیازمندان، ابراز داشت: اقشار مختلف مردم، روحانیت و خیران یاری رسان بوده اند، روحانیت همیشه پشتیان و فعال در عرصه های خیر و حمایت از نیازمندان بوده است و زحمات فراوانی را متحمل شده است.

وی با اشاره به دوران فعالیت دشتی در مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، گفت: وی از مدیران پرکار و بدون حاشیه کمیته امداد است، مدیر کل جدید این سازمان در استان نیز از نیروهای جوان استان بوده و این جوان گرایی می تواند تحولی در اداره کل به وجود آورد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)  افزود: صورت مسأله اصلی امداد، مسأله فقر است و ما در علوم، فقر را در دل اقتصاد مطالعه می کنیم پس باید توجه و ادراک اقتصادی ما نسبت به مساله فقر و راهکارهای مواجهه با آن بهتر شود تا بتوانیم خدمات حمایتی خود را اثرگذارتر تعقیب بکنیم./854/202/ب2

ارسال نظرات