۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۴۷۵۹۶۹
با حضور و تجلیل از خانواده شهید؛

نخستین سالگرد شهید مدافع حرم «سلیم سالاری» در مسجد جمکران برگزار شد

ویژه برنامه نخستین سالگرد شهید مدافع حرم «سلیم سالاری» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرباقری و خانواده شهید در مسجد مقدس جمکران برگزار شد؛ این مراسم با تشییع پیکر شهید مدافع حرم «دلبرعلی» همراه بود.
شهید سلیم سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم «سلیم سالاری»، با نام جهادی امیر افتخاری سه شنبه شب در مسجد مقدس جمکران، همزمان با مراسم دعای توسل برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری نماینده مجلس خبرگان رهبری، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، مدیر مسجد، حاج حسین کاجی، حاج مهدی سلحشور و خانواده شهید سالاری همراه بود.

شهید سالاری از جانبازان جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود که سال گذشته برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) با نام جهادی امیر افتخاری از سوی تیپ فاطمیون(س) به سوریه اعزام شد و در نهایت به آززوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه خدا نائل آمد.

پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری در مراسم دعای توسل مسجد مقدس جمکران، از فرزند شهید سلیم سالاری با اهدای نماد ویژه شهدای مدافع حرم تجلیل کرد.

حاج حسین کاجی نیز در این مراسم به بیان خاطرات و فرازهایی از زندگانی شهید سالاری و دیگر شهدای مدافع حرم پرداخت.

ویژه برنامه دیگر این مراسم، تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «دلبرعلی» از تیپ زینبیون(س) بود که با ندای لبیک یا زینب(س) و لبیک یا حسین(ع) بر روی دستان مردم شهید پرور در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

در پایان این مراسم، حاج مهدی سلحشور با بیان خاطراتی از مدافعان حرم اهل بیت(ع) به مداحی پرداخت و دعای پر فیض توسل را قرائت کرد./840/پ202/ج

ارسال نظرات