۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۷۵۸۹۷
رییس دانشکده علوم قرآنی آمل خبر داد؛

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در آمل

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل از تدفین یک شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی آمل خبرداد و گفت: همزمان با ایام فاطمیه این شهید والامقام در شهرستان آمل تشییع و در دانشکده علوم قرآنی آمل خاکسپاری می شود.
شهید گمنام

حجت الاسلام سید معصوم حسینی، رییس دانشکده علوم قرآنی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که شهدا زمینه ساز اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: شهدا مجاهدت ها و تلاش های والایی را برای نظام اسلامی صورت دادند.

وی تصریح کرد: شهدا سرمایه ها و افتخارات ماندگار انقلاب اسلامی هستند که درس ایثار و فداکاری را به همگان آموختند و زمینه ساز مباهات همه ما و در تاریخ ماندگار و جاویدان شدند.

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل ادامه داد: نیاز است قدرشناسی والایی از مقام شهدای عزیز صورت گیرد که با اهتمام و تلاش والای خود امنیت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: ضرورت دارد سیره نورانی شهدای گرانقدر را سرلوحه امور خود قرار داده و بهره گیری شایسته ای از آن صورت دهیم که برکات و دستاوردهای بسیاری در آن قرار دارد.

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم و اساسی است، گفت: نیاز است از همه فرصت ها و ظرفیت ها در راستای تحقق این امر مهم و ارزنده استفاده شود.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده نقشه ها و هجمه های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سبب مقابله با ترفندهای آنان در تهاجم فرهنگی نیز می شود.

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل ادامه داد: شهدا رفتند و وظیفه داریم راه آنان را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ترویج و استمرار دهیم که برکات والایی در آن وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی از تدفین یک شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی آمل خبر داد و تصریح کرد: همزمان با ایام فاطمیه این شهید والامقام در شهرستان آمل تشییع و در دانشکده علوم قرآنی آمل خاکسپاری می شود.

وی ادامه داد: اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشکده چند سالی است که درخواستی مبنی بر خاکسپاری شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی آمل مطرح کرده بودند که در مسیر تحقق قرار دارد.

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل اظهار داشت: خاکسپاری شهید گمنام در این دانشکده برکات و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری دارد که در ارتقای روحیه معنویت و علمی اعضای دانشکده می تواند اثرگذار باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: سردار باقرزاده، رییس کميته جستجوی مفقودين ستاد کل نيروهای مسلح در دانشکده علوم قرآنی آمل حضور پیدا کرده و نشانه گذاری از مکان تدفین این شهید والامقام گمنام صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خواسته ارزشمند تدفین شهید گمنام به لطف الهی در ایام فاطمیه در دانشکده علوم قرآنی آمل محقق می شود و از وجود پربرکت و ارزشمند شهید عزیز گمنام بهره می بریم.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر آمل 1043 شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل افتخاری ماندگار در کارنامه شهادت طلبی و ولایت مداری مردم دیار علویان آمل است./1314/302/ب2

ارسال نظرات