۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۷۵۸۵۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت 300 مبلغ در استان لرستان به مناسبت دهه فجر

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 300 مبلغ خواهر و برادر در استان لرستان مشغول فعالیت در عرصه تبلیغ می شوند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با حضور و فعالیت 300 مبلغ خواهر و برادر برنامه های دهه فجر در مناطق شهری و روستایی استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود: مبلغان با اعزام به روستا، مناطق شهری، مساجد دهستانها و بخشهای استان در راستای برگزاری برنامه ها، گفتمانهای دینی و تبیین دستاوردهای انقلاب به فعالیت می پردازند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا را از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری گفتمانهای دینی با محوریت انقلاب بین نسل جوان، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این گفتمانها تلاش می شود نسل جوان را با اهداف و آرمانهای انقلاب آشنا ساخت.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: اطلاع‌ رسانی و آگاهی بخشیدن به جوانان در هر زمینه ای راهی مناسب برای مصون سازی این قشر در برابر هجمه های دشمن است.

وی اظهار داشت: با انتقال پیام انقلاب و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان هجمه های دشمن که در پی ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب هستند، خنثی شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تشکیل کمیته های ستاد دهه فجر در جهت برگزاری باشکوه برنامه های این ایام، گفت: این کمیته ها با محوریت کمیته قرآنی، تشکلهای دینی و مذهبی، انجمنهای مذهبی، کانون مداحان و تشکلهای دینی تشکیل شده است./9459/302/ب2

ارسال نظرات