۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۷۵۸۲۰
آیت‌الله سعیدی خواستار شد؛

برنامه‌ ریزی برای مصون‌ سازی دانش‌آموزان در برابر آفات‌ مختلف

تولیت آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بر لزوم برنامه‌ریزی برای مصون‌سازی دانش‌آموزان از انواع و اقسام آفت‌ها در جبهه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: مدیریت و اجرای برنامه‌های صحیح نصرت خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین باید همه دست‌به‌دست یکدیگر داده و با همکاری و تعامل و همفکری به آموزش‌وپرورش کمک کنند.
آیت الله سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر سه شنبه 5 بهمن ماه در دیدار با رؤسای نواحی و مناطق آموزش‌وپرورش استان قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، حفظ و صیانت و آموزش دانش‌آموزان را امری ضروری توصیف کرد و گفت: دانش‌آموزان فرزندان ما هستند؛ بر این اساس وظیفه یک پدر مؤمن آن است که فرزند خود را با مسیر حق پیوند بزند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بابیان این‌که آشنایی دانش‌آموزان با امام زمان(عج) از ضروریات آموزش دینی است، عنوان داشت: آشنایی دانش‌آموزان مقدمه توانمند شدن قشر نوجوان در برابر هجوم فرهنگی و شبهات دینی است.

امام‌جمعه قم، دانش‌آموزان را آینده‌سازان امت اسلامی عنوان کرد، اظهار داشت: فاصله میان مدرسه و محیط خانه حقیقت محیط اجتماعی است که دانش‌آموز هر روز ساعاتی با آن مواجه خواهد بود؛ بر این اساس باید برنامه‌ریزی دقیقی برای این فاصله انجام شود.

وی افزود: هدایت و راهبری نوع اجتماعی که دانش‌آموز با آن مواجه است باید از سوی مسؤولان و والدین مدیریت‌شده تا تربیت دانش‌آموز برمدار اصولی اسلام شکل بگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بابیان این‌که یاری خداوند بعد از تلاش و جهاد برای مؤمن تضمین‌شده است، تصریح کرد: بر اساس نص ثقلین ابتدا مؤمن باید حرکت کند تا نصرت خداوند هم شامل حال او و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند باشد.

آیت‌الله سعیدی بر لزوم برنامه‌ریزی برای مصون‌سازی دانش‌آموزان از انواع و اقسام آفت‌ها در جبهه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: مدیریت و اجرای برنامه‌های صحیح نصرت خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین باید همه دست‌به‌دست یکدیگر داده و با همکاری و تعامل و همفکری به آموزش‌وپرورش کمک کنند.

وی ادامه داد: همفکری و تلاش همگانی به‌منظور راهبری دانش‌آموزان به سبک زندگی اسلامی یک وظیفه همگانی است و باید در این زمینه بسیج عمومی شکل بگیرد./837/پ202/ص

ارسال نظرات