۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۷۵۸۱۲
آیت الله صفایی بوشهری:

انقلاب اسلامی ایران ساختار استکبار جهانی را در هم شکست

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در گذشته اتحاد جماهیر شوروی در بلوک شرق و آمریکا در بلوک غرب، تمامی کشورها را مدیریت می کردند اما انقلاب اسلامی ایران این ساختار استکبار جهانی را در هم شکست.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت عظیم تاریخی در تحول و تحریر ساختار مدیریت جهان هم در عرصه فکری و فرهنگی و هم در عرصه رفتاری در تمامی ابعاد است.

انقلاب اسلامی ایران ساختار استکبار جهانی را در هم شکست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در گذشته اتحاد جماهیر شوروی در بلوک شرق و امریکا در بلوک غرب، تمامی کشورها را مدیریت می کردند اما انقلاب اسلامی ایران این ساختار استکبار جهانی را در هم شکست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از افق ایران طلوع کرد اما نور تابشش تمام جهان را فرا گرفت، اظهار داشت: هنوز برخی به عظمت انقلاب اسلامی ایران پی نبرده اند و آن را مانند سایر انقلابات و محدود در یک جغرافیای کوچک می دانند و این کاملاً فکر غلطی ست.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با اقتدار پیش می رود و جهان استکبار رو به افول و ضعف هستند، افزود: هر کشور، دولت و حزبی که به انقلاب اسلامی ایران متصل می شود در حقیقت متصل به منبع اسلام راستین می شود و اقتدار پیدا می کند.

بزرگداشت انقلاب در دهه فجر تجدید بیعت با آرمان ها و ارزش های انقلاب است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طلوع خورشید مجدد نظام دینی در جهان است، تصریح کرد: آن تاریکی و ظلمتی که جهان استکبار آفریده بود آرام آرام از بین می رود تا ان شاء الله آن خورشید کامل عالم وجود، حضرت مهدی آل محمد (عج) طلوع کند و با این انقلاب و رهبری امام راحل عظیم الشأن و هم اینک وجود مبارک مقام معظم رهبری که یک نعمت نه تنها برای ایران بلکه جهان بشریت است راه اعتلاء خود را با شتاب هر چه افزون طی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: بزرگداشت انقلاب در دهه فجر نه تنها یک بزرگداشت و یادآوری خاطره، بلکه یک تجدید پیمان و بیعت مجدد با آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

دهه فجر، دهه پیمان بستن و بیعت با خون شهداست

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دهه فجر، دهه پیمان بستن و بیعت با خون شهداست، افزود: دهه فجر، بازخوانی و بازآموزی اهداف انقلاب و یک مدرسه ده روزه‌ی آموزش آموزه های انقلاب به نسل جدید و یک تذکر به نسل قدیم است.

وی افزود: این بزرگداشت هم تجلیل از انقلاب و هم تعلیم آموزه ها، آرمان ها و ارزش های انقلاب و هم بیعت از ناحیه همه ما به آن اهدافی است که اسلام و انقلاب داشته و مبیّن آن امام راحل و مقام معظم رهبری است.

دشمن بیکار ننشسته و با تمام توان، تهاجم نرم خود را ایجاد کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: به همین جهت ما باید بر روی سه بُعد تجلیل و تکریم انقلاب، تعلیم آموزه های انقلاب و ایجاد روح بیعت مجدد به انقلاب و آرمان ها و ارزش ها در جامعه، کار کنیم.

وی ادامه داد: جهان استکبار، پروژه تخریب انقلاب را از تخریب اندیشه ها شروع کرده اند به همین خاطر ضروری است که بر روی هر سه بُعد آن کار اساسی صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن و جهان استکبار بیکار ننشسته و با تمام توان، تهاجم نرم خود را ایجاد کرده که مردم از انقلاب ناراحت شوند و از مسئولین فاصله بگیرند، از آن طرف مشکلات را بزرگ جلوه دهند، فکر فرهنگی، انقلابی و اسلامی مردم را دچار بحران و وحدت جامعه را به هم بزنند و به هر شکل ممکن می خواهند این کار صورت بگیرد.

هر 22 بهمن یک «نه» بزرگ به جهان استکبار و یک «بله» تاریخی به انقلاب است

وی در پایان با بیان اینکه در 22 بهمن همه مردم وارد صحنه می شوند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند، تأکید کرد: دشمن بداند هر 22 بهمن یک «نه» بزرگ به جهان استکبار و یک «بله» تاریخی به انقلاب است./102/833/ب1

ارسال نظرات