۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۷۵۷۸۳
آیت الله علوی گرگانی:

همه راه بصیرت افزایی را در پیش گیریم

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه جهانیان به دنبال منجی هستند و باید افتخار کنیم که پرورش یافته مکتب تشیع و اهل بیت(ع) هستیم، گفت: همه راه بصیرت افزایی را در پیش بگیریم و این بصیرت افزایی با نشست و برخواست با علما و اهل فضل فراهم خواهد شد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر سه شنبه 5 بهمن ماه در دیدار با جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های همدان  با بیان اینکه امروز هر چه داریم از برکت اهل بیت(ع) است، اظهار کرد:  افتخار می کنیم که پرورش یافته مکتب تشیع و اهل بیت(ع) هستیم.

وی  با بیان اینکه خداوند راه تامین نیازهای دنیوی و اخروی انسان ها را در قرآن کریم بیان کرده است، تصریح کرد: همه توجه داشته باشیم که راه  سعادت در دنیا و آخرت عمل کردن به دستورات اسلام و توصیه های پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) است.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم ادامه داد: آنچه رسالت ما است خداوند به پیامبر اکرم(ص) فرموده است و او برای ما بیان کرده است.

وی با اشاره به توطئه افکنی های دشمنان علیه اسلام و تشیع، تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بستند تا اثری از اسلام و تشیع باقی نماند؛ ولی خداوند قدرت خود را به  آن ها نشان داد و امروز جهان گرد چراغ اهل بیت(ع) و تشیع می چرخد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه  جهانیان به دنبال منجی هستند و باید افتخار کنیم که پرورش یافته مکتب تشیع و اهل بیت(ع)  هستیم، بیان کرد:  همه راه بصیرت افزایی را در پیش بگیریم و این بصیرت افزایی با نشست و برخواست با علما و اهل فضل فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به حضور دانشجویان در این دیدار، گفت: جوانی نعمت بسیار زیادی است و باید قدر دان این نعمت بود و توجه داشته  باشید که اگر در جوانی خود از گناه دوری کنید؛ به درجات معنوی الایی دست خواهید یافت./858/202/ص

ارسال نظرات