۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۴۷۵۷۵۴
به همت سازمان بسیج طلاب کشور؛

دوره «تربیت و تعالی اساتید بسیجی» در مشهد برگزار می شود

دوره «تربیت و تعالی اساتید بسیجی» با حضور 400 نفر از اساتید بسیجی خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد برگزار می شود.
سازمان بسیج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به همت سازمان بسیج طلاب کشور دوره «تربیت و تعالی اساتید بسیجی» حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در مشهد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش؛ این دوره که با سخنرانی حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افتتاح خواهد شد، 400 نفر از اساتید بسیجی خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور در این دوره شرکت خواهند کرد.

یادآور می شود؛ رشد معنوی، اخلاقی و بصیرتی اساتید بسیجی خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور، اعتلا و اشراف بسیجیان خواهر به مسائل روز جامعه، حفظ روحیه انقلابی در حوزه های علمیه و همچنین افزایش توانایی و مهارت در امر پژوهش، تدریس، تبلیغ و پاسخ به شبهات از جمله اهداف برگزاری دوره «تربیت و تعالی اساتید بسیجی» عنوان شده است.

گفتنی است، این دوره آموزشی چهارشنبه 6 بهمن ماه ساعت 8 صبح در محل سالن اجتماعات مجتمع آموزشی فرهنگی، افتتاح و به مدت سه روز با برگزاری جلسات فرهنگی و کارگاه های رفع شبهات دینی ادامه خواهد داشت./204/859/ب1

ارسال نظرات