۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۷۵۷۳۶
آیت‌الله احمدی شاهرودی:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، همواره تکیه گاه مالی انقلاب بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران قبل و بعد از انقلاب تجلیل کرد و اظهار داشت: ایشان همواره تکیه گاه مالی انقلاب بودند و آن چه از پدرشان به ارث برده بود، در راه انقلاب خرج کرد.
آیت الله احمدی شاهرودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله محمدحسین احمدی شاهرودی، نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عصر دوشنبه 4 بهمن ماه در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که توسط حزب اعتدال و توسعه در مسجد قبای مشهد برگزار شد، به مرور ابعاد شخصیتی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت.

معاون دیوان عالی کشور با بیان این که «اقامه دین و تشکیل حکومت اسلامی جز با حضور مردم امکان پذیر نیست»، اظهار کرد: امیرمؤمنان با این که از ولایت خاص الهی برخوردار بودند، خودشان فرمودند اگر مردم نمی آمدند، هیچ وقت این مسؤولیت و حکومت اسلامی و امامت مسلمین را به عهده نمی گرفتم چون اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند، تشکیل حکومت اسلامی و اقامه و برپایی دین امکان پذیر نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت‌الله  هاشمی رفسنجانی در دوران قبل و بعد از انقلاب تجلیل کرد و اظهار داشت: ایشان همواره تکیه گاه مالی انقلاب بودند و آن چه از پدرشان به ارث برده بودند، در راه انقلاب خرج کردند./820/پ202/ص

ارسال نظرات