۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۷۵۷۱۹
روحانی اهل تسنن لبنان:

قدس شریف تا ابد پایتخت فلسطین است

عضو اتحادیه علمای شام با اشاره به تأکید آمریکا بر انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس، تأکید که قدس تا ابد پایتخت فلسطین خواهد بود.
شيخ هاشم منقاره

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هشام منقاره رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در دیدار جمعی از شخصیت های فلسطینی و لبنانی گفت: قدس شریف تا ابد پایتخت فلسطین یکپارچه است و هیچ تصمیم آمریکایی استعماری نمی تواند این مساله را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: تأکید دونالد ترامپ بر پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس در چارچوب توطئه طولانی مدت غرب به ویژه آمریکا و حمایت از رژیم اشغالگر قرار دارد.

این روحانی اهل تسنن با اشاره به اینکه گزینه صلح هیچ فایده ای ندارد، تصریح کرد: ما به عنوان اعضای مقاومت هیچ ایمانی به گفت وگو و مذاکره با رژیم صهیونیستی نداریم زیرا فلسطین در آینده ای نزدیک یا دور به ملت بازگشته و اشغالگران اخراج خواهند شد.

عضو اتحادیه علمای شام ادامه داد: وضع کنونی امت اسلامی که در شکاف قرار دارد باید در برابر اراده نیروهای مقاومت تغییر یافته و عزت و شکوه امت با وحدت اسلامی بازگردد.

شیخ هشام منقاره همچنین با ابراز خرسندی از جلوگیری از انجام عملیات انتحاری در خیابان الحمراء بیروت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و تروریست ها دو روی یک سکه هستند.

وی تأکید کرد که این اقدام تروریستی با تلاش های مستمر رژیم صهیونیستی جهت تجاوز به خاک لبنان همزمان شده است./980/ب902/د

ارسال نظرات