۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۷۵۷۱۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

فعالیت اثرگذار مبلغان در مدارس نیازمند نیازسنجی صحیح است

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان ضرورت فعالیت مبلغان در مدارس آموزش و پرورش، گفت: برای اثرگذار بودن فعالیت مبلغان باید نیاز تبلیغی در این مدارس از سوی مدیران و معاونان مشخص و اعلام شود.
تبلیغ در مدارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی عصر امروز در نشستی که با حضور مدیر حوزه و معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان برگزار شد، گفت: برای هدفمند سازی فعالیتهای تبلیغی مبلغان اعزامی مدیران و معاونان مدارس می توانند نیازهای تبلیغی مدارس را اعلام کنند.

وی نیازسنجی فعالیت تبلیغی در مدارس آموزش و پرورش را اقدامی مؤثر در جهت همکاری بهتر این نهادها با حوزه عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت مبلغان از سوی تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب و حوزه های علمیه در مدارس آموزش و پرورش بیان داشت: ارزیابی عملکرد مبلغان می تواند به ارتقای فعالت تبلیغی آنان کمک کند.

وی تصریح کرد: با ارائه فرمهای نظرسنجی بین دانش آموزان می توان از وضعیت تبلیغی و میزان رضایتمندی دانش آموزان از فعالیت و حضور مبلغان در مدارس با خبر شد و در ساماندهی وضعیت تبلیغی مبلغان اقدام کرد.

عزیزی با اشاره به آمادگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در جهت اعزام مبلغ به مدارس استان گفت: طلاب مبلغ حوزه علمیه خواهران لرستان از توانایی تبلیغی بالایی برخوردار بوده و حضور خواهران مبلغ در جمع دانش آموزان خواهر تأثبر فراوانی در آگاه سازی این  دانش آموزان و مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر حضور مستمر مبلغان در مدارس، حوزه آمادگی اعزام طلاب مبلغ در مناسبتهای مذهبی و دینی و همکاری در اجرای برنامه ها با مدارس را دارد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: در جهت ارتقای توانایی و دانش تبلیغی طلاب مبلغ در طول سال و در دوره های مختلف کلاسهای آموزشی ویژه طلاب برگزار می شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات