۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۷۵۷۰۹
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان:

تربیت مبلغ در جهت هدایت جامعه، رسالت حوزه است

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به رسالت خطیر حوزه های علمیه در راستای تربیت نیروهای مبلغ، گفت: برای ارتقای اخلاق، سلامت و امنیت در جامعه باید از ظرفیت مبلغان استفاده کرد.
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، عصر امروز در دیدار با معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، گفت: حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش امری ضروری در جهت تعمیق باورهای دینی این قشر است.

وی با اشاره به نقش مبلغان در تعمیق آموزه های دینی و اخلاقی دانش آموزان، افزود: حضور مبلغان افزون بر فعالیتهای تبلیغی در ارائه مشاوره به دانش آموزان مؤثر است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت مبلغان در مدارس آموزش و پرورش استان می توان گامهای مؤثری در تربیت نسلی مؤمن و انقلابی برداشت.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و تلاش دشمن در جهت تضعیف روحیه خودباوری و جلوگیری از رشد علمی و اخلاقی نسل جوان و نوجوان، بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس اقدامی مؤثر در خنثی سازی هجمه های دشمن و فرصتی برای آگاه سازی نسل جوان با پاسخگویی به موقع به شبهات آنان است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه در تربیت نیروهای مبلغ و کارآمد رسالت خطیری بر دوش دارند، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان در حوزه می توان به رشد اخلاق و حفظ امنیت در جامعه کمک کرد.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی با حوزه در جهت فراهم ساختن زمینه حضور مبلغان در این نهادها گفت: حمایت از مبلغان باید مورد توجه دستگاه ها قرار گیرد تا زمینه حضور موفق این قشر فراهم شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با اعلام آمادگی حوزه در جهت اعزام طلاب مبلغ به مدارس استان بیان داشت: در راستای فعالیت تبلیغی مؤثر طلاب آموزش و پرورش می تواند محورهای تبلیغ مبلغان در مدارس را بررسی و اعلام کند.

حجت الاسلام موسوی در پایان تصریح کرد: با فراهم ساختن فضای تبلیغی مناسب برای حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش می توان گامهای مؤثری در جهت تربیت نسلی انقلابی برداشت./9459/202/ب2

ارسال نظرات