۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۷۵۵۷۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان خبرداد؛

برگزاری اردوی طلیعه حضور ویژه 600 طلبه جدیدالورود خواهر خوزستانی

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران خوزستان از برگزاری اردوی طلیعه حضور در بهمن ماه سال جاری ویژه طلاب جدیدالورود خواهر استان خبر داد.
طلیعه حضور

خانم فروزنده، معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی طلیعه حضور در بهمن ماه سال جاری ویژه طلاب جدیدالورود خواهر استان، ابراز داشت: این اردو در شهر مقدس قم و با حضور نزدیک به 600 طلبه خواهر خوزستانی برگزار می شود.

وی با بیان این که در اردوی طلیعه حضور، طلاب با مباحثی از قبیل آشنایی با فضای حوزه، لزوم و جایگاه طلبگی، زی طلبگی و هدف از ورود به حوزه علمیه شناخت پیدا می کنند، اظهار داشت: در این اردو برنامه های متنوعی همچون دیدار با علما و اساتید اخلاق، زیارت حضرت معصومه(ع) و مسجد جمکران و دعوت از اساتید کشوری برای طلاب خواهر اجرا خواهند شد.

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان با اشاره به اهداف برگزاری اردوی طلیعه حضور ویژه طلاب خوزستانی، ادامه داد: معرفی الگوهای برتر، ترسیم چشم انداز و رسالت حوزوی طلاب خواهر، معرفی ظرفیت های موجود در حوزه های علمیه و همچنین ایجاد انگیزه در میان آنها از اهداف برگزاری این اردو است.

فروزنده با اشاره به این که اردوی طلیعه حضور ویژه طلاب سال گذشته با حضور 528 طلبه خواهر، مدیران و معاونان فرهنگی خوزستانی برگزار شد، ادامه داد: این اردو در مزار شهدای هویزه با حضور حجت الاسلام اسکندری، معاون فرهنگی حوزه های علمیه کشور و اعطای هدایا به طلاب برگزار شد.

گفتنی است، نزدیک به 4 هزار طلبه خواهر در 8 مدرسه سطح دو و سطح سه در حوزه های علمیه خوزستان مشغول به تحصیل هستند؛ از بهمن ماه سال جاری یک حوزه علمیه اضافه خواهد شد./303/9453/ب1

ارسال نظرات