۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۷۵۵۵۵
در مدرسه دارالشفاء قم؛

پایان نامه های حوزوی دفاع شدند

جلسه دفاعیه رساله های علمی سطح سه حوزه علمیه در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.
پایان نامه 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه دفاعیه پایان نامه های بررسی تأثیر رسانه بر سبک زندگی طلاب و خانواده ها، اخلاق سیاسی از دیدگاه اسلام با محوریت اندیشه های امام خمینی(ره) و بررسی تطبیقی انسان از دیدگاه توماس آکویناس و امام خمینی(ره) برگزار شد.

براساس این گزارش، جلسه دفاعیه پایان نامه بررسی تأثیر رسانه بر سبک زندگی طلاب و خانواده ها که به همت ابوالفضل علی پور و مشاوره و راهنمایی حجج اسلام والمسلمین شب دینی پاشاکی و جانباز تدوین شده است با داوری حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب برگزار شد.

پایان نامه اخلاق سیاسی از دیدگاه اسلام با محوریت اندیشه های امام خمینی(ره) پژوهشی از جاسم عباد  است که حجج اسلام والمسلمین ضمیری و حسین زاده استاد راهنما و مشاور و حجت الاسلام والمسلمین نوروزی فرانی استاد داوری جلسه دفاعیه این پایان نامه را بر عهده داشتند.

پایان بررسی تطبیقی انسان از دیدگاه توماس آکویناس و امام خمینی(ره) نیز به همت علی حسنی چیه تدوین شده است و حجج اسلام والمسلمین حسینی قلعه بهمن و حاتمی کن کبود استاد راهنما و مشاور و حجت الاسلام والمسلمین قیومی داوری جلسه دفاعیه این پایان نامه را برعهده داشتند.

گفتنی است، جلسه دفاعیه پایان نامه بررسی تأثیر رسانه بر سبک زندگی طلاب و خانواده ها و پایان نامه اخلاق سیاسی از دیدگاه اسلام با محوریت اندیشه های امام خمینی(ره) روز گذشته یک شنبه سوم بهمن ساعت 18:30 و پایان نامه بررسی تطبیقی انسان از دیدگاه توماس آکویناس و امام خمینی(ره) ساعت 20 با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد./1324/303/ب3

ارسال نظرات