۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۵۳۶
نماینده سابق مجلس:

اشرافی‌گری مسؤولان خطری برای انقلاب است

حجت الاسلام رسایی اشرافی‌گری مسؤولان را خطری برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: هر کسی که دچار اشرافی‌گری شود در مقابل استکبار کم خواهد آورد و کوتاه خواهد آمد.
حمید رسایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شب گذشته در همایش « از فتنه دیروز تا نفوذ امروز» که در مسجد صفای بنی‌هاشم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران امروز پس از گذشت 38 سال موجب حیرت جهانیان شده است.
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه از ارزش‌های اصیل خود کوتاه نیامده و الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی و ظلم ستیز است، خاطرنشان کرد: شاهد خیانت، کم‌کاری و تنبلی برخی خواص یکی از آسیب‌های انقلاب در طول سه دهه گذشته بوده است،؛ البته همه این‌ها تجربه‌ای شد تا فتنه‌های رنگپین دشمنان را دفع کنیم.
مدیرمسؤول نشریه 9 دی با تأکید بر این‌که دشمنان هیچ‌گاه از توطئه براندازی انقلاب اسلامی ایران غافل نشده‌اند، گفت: دشمن به کمک ایادی غربی و عربی خود همواره به دنبال کاستن نفوذ ایران در جهان اسلام بوده است، عربستان سعودی اگر چه اسلام و کعبه در اختیار دارد ولی این اسلام هیچ خطری برای غرب نداشته و گزندی و مانعی برای دنیای ظلم و زور ندارد.
نماینده مجلس نهم با اشاره به این‌که جنگ نظامی، فرهنگی، اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و حتی علمی دشمنان نتوانسته مسیر پرافتخار و عزتمند ملت ایران را متوقف کند، افزود: فتنه 88 نیز یک کودتا برای براندازی نظام بود؛ فرق کودتای 88 با سایر کودتاها در این بود که افرادی در داخل کشور رهبری این کودتا را داشتند که از مسؤولان نظام بوده و معتقد بودند که اصلا قصد براندازی نداشتند.
وی با یادآوری کودتای نوژه و ترورها شخصیت های نظام در اوایل انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر برای دفاع از خود سراغ راه باطل برویم؛ امداد الهی را از دست خواهیم داد؛ اما اگر در بزنگاه سراغ باطل نرویم و بر روی حق بایستیم خداوند از افرادی که ایمان خود را حفظ کرده‌اند دفاع خواهد کرد.
حجت الاسلام رسایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برخی افراد انقلابی از قطار انقلاب پیاده شده‌اند و به منزله این نیست که قطار انقلاب از حرکت درآمده است، گفت: در اوایل انقلاب افرادی وجود داشتند که شکنجه کشیده و مجاهد بودند ولی الان عوض شده و رفاهی و اشراف‌گرا شده‌اند و از قطار انقلاب پیاده شده ولی قطار انقلاب همچنان در حرکت است.
وی ادامه داد: وقتی دشمن مشخص است و می‌دانیم با چه کسانی جنگ می‌کنیم به آن‌ها فتنه نمی‌گویند بلکه فتنه یعنی اینکه حق و باطل قاطی شده و قدرت تشخیص آن از بین می‌رود و ان هم به دلیل اینکه جریان فتنه را یکی از داخل خود انقلاب دنبال می‌کند. تعبیر فتنه در جایی برده می‌شود که یک نفر از داخل و با سابقه انقلاب حرف باطل می‌زند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی سر جنگ با هیچ کس را ندارد و نظام سلطه را نمی‌پذیرد، افزود: نظام اسلامی هیچ‌گاه نظام سلطه را قبول نداشته و نظام سلطه نیز این هراس دارد که مبادا جمهوری اسلامی باعث شود یمن، بحرین، افغانستان، عراق، سوریه، نهضت‌های آزاد و اندیش و غیره از ایران الگوبرداری کند.
وی اشرافی‌گری مسؤولان نظام را خطری برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: هر کسی که دچار اشرافی‌گری شود در مقابل استکبار کم خواهد آورد و کوتاه خواهد آمد و حرف مستکبر را خواهد زد و اصلا نیازی نیست که خود آمریکایی آن حرف را بزند زیرا می‌داند که یک آدم در انقلاب اسلامی دارد که سیستم محاسباتی آن تغییر کرده است.
حجت الاسلام رسایی خاطرنشان کرد: اگر دنبال عامل فتنه هستیم باید دنبال عامل درونی در آن باشیم و به دنبال عوامل خارجی نباشیم و دشمن می‌داند در جنگ رو در رو شکست خواهد خورد؛ از این رو به دنبال افرادی از داخل نظام هستند که تجدید نظر در افکارشان داشته‌اند.
نماینده مجلس دوره نهم ادامه داد: مسؤولان بدانند که دشمن روی آن‌ها و فرزندانشان تمرکز دارند؛ فتنه‌ها روی افکار فرد کار می‌کنند و مردم وقتی سخنی از زبان یک فرد انقلابی با سابقه می‌شنوند که حرف استکبار است دچار سردرگمی می‌شوند./935/پ202/ج

 

ارسال نظرات