۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۵۳۰
پژوهشگر عرفان های کاذب مطرح کرد؛

بیوگرافی برایان تریسی و رصد سفر او به ایران

رضایی نژاد در رصد جریان های انحرافی در زمینه معنویت های کاذب در ایران به رصد برایان تریسی یکی از اساتید تفکر نوین پرداخته و او را از اساتید ترویج معنویت کاذب در ایران دانسته است.
رضایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضایی نژاد، پژوهشگر عرفان های کاذب، شب گذشته در ششمین نشست هم اندیشی با موضوع عرفان های کاذب در سازمان تبلیغات اسلامی قم، به رصد شخصیتی برایان تریسی از نویسندگان موفقیت و تفکر نوین پرداخت و اظهار داشت: برایان تریسی اصالتی کانادایی دارد و پس از یک دوره مهاجرت به آمریکا و از آنجا به دور دنیا دوباره به کانادا برگشت و در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه آلبرتا مشغول به تحصیل شد.

وی با بیان این که تریسی بعد از اتمام تحصیل مجددا به کالیفرنیا مهاجرت می کند، گفت: اولین سمینار انگیزشی خود را به عنوان سخنرانی ققنوس انجام می دهد و چند سال بعد نسخه جدیدی از سخنرانی ققنوس را با عنوان سخنرانی موفقیت ارائه می کند که هنوز هم به عنوان پرفروش ترین کارهای او مطرح است.

رضایی نژاد با بیان این که تریسی از اعضای بنیاد میراث که در زمینه آزادی های فردی، حقوق شهروندی، اقتصاد لیبرالی و کسب و کارهای کوچک به دولت آمریکا مشاوره می دهد است، افزود: او از افرادی همچون نایتیگر و دنیس ویتلی به عنوان مربی معنوی خود یاد می کند.

وی با بیان این که تریسی جوایز مختلفی را در زمینه سخنرانی های انگیزشی در سراسر جهان برده است، ابراز داشت: در سال 2009 برنده جایزه بهترین پیام کوتاه در توییتر می شود و سال 2010 کتاب چگونه رهبری توانمند شوید را می نویسد و سال 2011 برنده استاد برتر نفوذ از طرف انجمن سخنرانان ملی ایالات متحده می شود.

محقق و پژوهشگر عرفان های کاذب با بیان این که برایان تریسی در سال 1347 برای اولین بار به ایران سفر کرده است، گفت: او ادعا کرده در طول این سفر اسلام را از طریق سفر به ایران شناخته است و بعد از انقلاب هم در سال 88 سخنرانی برای او در ایران تدارک دیده شد که به علت سرطان هنجره و تحت درمان بودن نتوانست حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: تریسی در سال های 91 و 95 دوبار به ایران دعوت شده است که در سال 91 ما توانستیم جلو سخنرانی او را در مرکز همایش های صدا و سیما بگیریم و در مرکز غیر رسمی تری همایش هود را برگزار کرد؛ او در 8 بهمن امسال هم برای سومین بار به ایران خواهد آمد./843/202/ب3

ارسال نظرات