۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۷۵۵۱۱
آیت الله عالمی:

دشمن برای ضربه به فرهنگ انقلاب ابتذال را ترویج می دهد

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان تاکید کرد که دشمنان برای ضربه به فرهنگ انقلاب اسلامی ابتذال را ترویج می دهند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و در عین حال عدم پیشرفت لازم در عرصه های اقتصادی و فرهنگی گفت: متصدیان بخش اقتصاد کارامدی یا قدرت و توانایی چرخاندن چرخ اقتصاد کشور همانند سیاسیون را نداشتند.

وی افزود: سیاسیون با توانایی و بینش بیشتر توانستند راه را انتخاب کرده و به پیش ببرند که الحمدلله جایگاه و موقعیت کشور ما در سطح دنیا به معنای واقعی کلمه در اوج است، ناخدایان کشتی اقتصاد نتوانستند این کار را انجام دهند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با بیان این که یکی از دلائل این مسأله جابه جا شدن سریع مدیران اقتصادی کشور است، اظهار داشت: مسؤولان باید با تلاش بیشتر و مدنظر قرار دادن رهنمودهای رهبر انقلاب وضعیت اقتصادی را سامان ببخشند.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور ادامه داد: فرهنگ را به چند نگاه می توان تفسیر و معنا کرد، گاهی منظور فرهنگ انقلاب اسلامی که همان فرهنگ کلی حکومت و حاکمیت هست که جمهوری اسلامی موفق بوده است.

آیت الله عالمی با بیان این که در فضای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی در نگاه جامع نسبت به فرهنگ غیر اسلام و فرهنگ غرب حالت تهاجمی دارد، ابراز داشت: این دشمن است که با کارهایی که می کند می خواهد به نوعی خود را از این سیل وارد شده تفکر و اندیشه دینی و انقلاب حفظ کند، دشمن می خواهد با موج های فساد جلوی این حرکت و تفکر را بگیرد.

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی در کلیت فرهنگ همانند سیاست موفق بوده است اما دشمن غافل نیست و همواره درصدد است که با روش های گوناگون حالت تهاجمی فرهنگ انقلاب را از جمهوری اسلامی سلب کند، دشمن می خواهد شیوه زندگی اسلامی را تحت تأثیر قرار دهد از این رو به تبلیغ ابتذال می پردازد، دشمن از تبرجی که در نگاه دینی محکوم است تبلیغ می کند؛‌ طبعا این کارها اثرات خود را دارد و کسانی که فرهنگ اسلامی عمق زیادی در فکر و اندیشه آن ها نداشته اثر می پذیرند؛ دشمن جوانان و جامعه را مورد هجمه فرهنگی و فکری قرار داده است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات