۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۷۵۵۰۷
در گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین رازینی مطرح شد؛

انتقاد از تسویه حساب سیاسی در حادثه پلاسکو

حجت الاسلام والمسلمین رازینی با انتقاد از سوء استفاده برخی افراد از حادثه پلاسکو برای تسویه حساب سیاسی گفت: فعالیت مسؤولان در منظر ملت شریف ایران است و همه مشاهده می کنند و کارها در حال انجام شدن است.
حجت الاسلام والمسلمین رازینی

حجت الاسلام والمسلمین علی رازینی رییس شعبه 41 دیوان عالی کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به وقوع حادثه ساختمان پلاسکو و با تسلیت جان باختن تعدادی از آتش نشانان فداکار، از وحدت مسؤولان امر برای امداد رسانی و رسیدگی به این حادثه تقدیر کرد.

وی افزود: افتخار ما این است که در همه صحنه ها جوانان و افراد فداکاری داریم که در راه انجام وظیفه آمادگی ایثار را دارند، وقتی افراد به وظیفه خود آشنا باشند و در کنار هم به آن عمل کنند در حادثه ای به این عظمت کاری که باید انجام شود صورت می گیرد.

نماینده سابق خبرگان با بیان این که حادثه پلاسکو مسأله ای بسیار سنگین و حادثه ای عظیم بود، اظهار داشت: این حادثه می توانست ابعاد وسیعی پیدا کرده و مشکلاتی برای کشور ایجاد کند اما جلوی این که ابعاد فاجعه گسترده تر شود گرفته شده است.

وی ادامه داد: مردم مشاهده می کنند که مسؤولان چگونه درصدد حل مشکل هستند و کارهای خوبی صورت گرفته است، ما هم از دست اندرکاران به ویژه آتش نشانی، پلیس و دیگر دست اندرکاران تشکر می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رازینی با انتقاد از سوء استفاده برخی افراد از حادثه پلاسکو برای تسویه حساب سیاسی ابراز داشت: فعالیت مسؤولان در منظر ملت شریف ایران است و همه مشاهده می کنند، از صداوسیما تشکر می کنیم که این حادثه را از نزدیک پوشش می دهد.

وی عنوان کرد: این کار برای جلوگیری از شایعه پراکنی و سوء استفاده از حوادث بسیار  مؤثر بوده است، افراد بیکار و کنجکاو برای پیگیری مسائل در ساعت های اولیه حادثه به آنجا مراجعه می کردند و مشکلاتی را ایجاد کرده بود که سبب کندی کارها می شد اما صداوسیما با این ابتکار که موضوع را به صورت مستقیم پوشش دهد سبب شد مردم در جریان مسائل باشند و به عینه ببیند که کارها در حال انجام شدن است.

نماینده سابق خبرگان خاطرنشان کرد: این کار زمینه سوء استفاده را از بین برده و کاهش داده است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات