۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۵۵۰۴
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت:

خلاقیت در ویژه برنامه های دهه فجر ضرورت دارد

حجت الاسلام احمدی بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضرورت دارد.
حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت

حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است، اظهار داشت: زمان آن رسیده که در بیان برکات انقلاب خلاقیت و ابتکار عمل به خرج داده شود.

امام جمعه هریس با بیان این‌که نسل جوان جامعه به دنبال حقیقت‌های تاریخی و تفاوت‌هایی می باشد که در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی واقع شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای چشمگیری در عرصه های مختلف برای مردم به ارمغان آورد که باید همه آن ها در دهه فجر به همه تبیین شود.

وی افزود: تغییر نظام شاهنشاهی و رویکردهای اصلی حاکمیت، ارتقای جایگاه علمی ایران در بین کشورهای دنیا، تاثیر گذاری در معادلات منطقه ای و جهانی، خدمات رسانی به مردم مناطق محروم، برقراری حکومت مردم سالاری دینی در ایران و برپایی نظام ولایی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اهمیت جشن های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیار و تهدیدها و فرصت های زیادی دیده که در سایه ظرفیت های بالای این حرکت الهی، می توان تهدیدهای پیش رو را به فرصت تبدیل کرد.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت ادامه داد: برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با هدف زنده کردن یاد و خاطره امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و تجدید عهد و میثاق با آرمان های آن ها برگزار می شود و باید این جشن ها با مشارکت آحاد مختلف مردم باشد.

وی بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضرورت دارد؛ چراکه امروز بیش از هر زمان دیگری با تبلیغات سوء رسانه‌های غربی علیه نظام اسلامی با هدف جدایی میان مردم و ولایت مواجه هستیم.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به این‌که ارایه گزارش عملکرد از سوی مسؤولان بایستی با هدف تبیین برکات انقلاب اسلامی باشد، نه تبلیغ شخص خاص، افزود: مسؤولان به برکت انقلاب اسلامی است که توفیق خدمتگزاری به مردم پیدا کرده‌اند، باید دانست که نوکری مردم افتخاری است که بایستی از سوی مدیران نظام قدر دانسته شود./302/935/ب1

ارسال نظرات