۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۵۴۸۲
حجت الاسلام رسایی:

دوگانه جنگ و صلح استراتژی روحانی برای انتخابات 96 است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر روحانی در سال 92 با القاء یک دوگانه‌ی تحریم و ضدتحریم توانست پیروز انتخابات شود و در سال 96 به دنبال دوگانه‌ی جنگ و صلح است تا برجام را پیشگرانه جنگ بداند.
حجت الاسلام رسایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم امروز در جمع فعالان دانشجویی در تبریز با انتقاد از حضور ضعیف نیروهای انقلابی در فضای مجازی، اظهار داشت: نیروهای جوان انقلابی باید در شبکه‌های مجازی حضوری جهادی داشته باشند.

وی با بیان این که نیروهای جوان انقلابی زمانی خود را افسران جنگ نرم خواهند نامید که در شبکه های مجازی حضوری فعال داشته باشند، افزود: در مجلس نهم جریان های انقلابی و حزب اللهی وارد عرصه فضای مجازی نشدند، نیروهای حزب اللهی در مواجهه با لیست های انتخاباتی متنوع سرگردان شدند.

این فعال سیاسی با تأکید بر وحدت در ارزش ها برای رسیدن به وحدت در شیوه و روش ها، ابراز داشت: زمانی که مشاهده کردیم در انتخابات تهران جریانات اصول گرا برای چسباندن پوسترهای تبلیغاتی کارگر استخدام کرده اند و حضور مردمی ضعیف است فاتحه انتخابات را خواندیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی رأی مردم در سال 84 به احمدی نژاد را عکس العمل مردم برای فرار از آقای هاشمی دانست و افزود: مردم در دوره‌ دولت نهم خدمات ملموسی را مشاهده کردند تا آن که در سال 88 یک دوگانه‌ حقیقی در کشور شکل گرفت و در نتیجه در انتخابات ریاست جمهوری بعد روحانی با یک چهره دیگر با نوید کار بدون حاشیه به عرصه امد.

وی با بیان این که رییس دولت اصلاحات در سال 76 شعار قانون مداری می داد، افزود: اما یک سال نگذشت که مشاهده کردیم به دنبال تغییر در قانون اساسی کشور رفت.

حجت الاسلام رسایی با اشاره به شیوه عملکرد دکتر روحانی، ابراز داشت: دکتر روحانی در سال 92 با القای یک دوگانه‌ی تحریم و ضدتحریم توانست پیروز انتخابات شود و در سال 96 به دنبال دوگانه‌ جنگ و صلح است تا برجام را پیشگیرانه جنگ بداند.

وی با بیان این که 40 درصد مردم دارای افکار ثابتی هستند، گفت: 60 درصد از مردم در ساعات پایانی رأی‌گیری تصمیم خود را می‌گیرند، جریانات سیاسی نیز از این فرصت بهره گرفته و در این ساعات به دنبال جذب آراء مردم مانند توربین هستند، مشارکت مردم نیز در گرو ارائه خدمات به مردم است./854/پ202/ج

ارسال نظرات